sobota 28. ledna 2017

3 typy na zdravé snídaně | part 2

Hezkou sobotu😇
  Pomale, ale jistě se nám blíží pololetní prázdiny, akorád škoda, že jsou jen 1 den :( Teďka budu týden na horách, tedy v době, kdy tento článek čtete už někde sjíždím hody, ale o články vás neošidím. 
  Dneska se s vámi podělím o druhou várku mých oblíbených snídaní💗

 1. OVESNÁ LÁSKA
            Potřebujete: 
  • 70g ovesných vloček
  • 250ml mléka
  • skořici, chia semínka
  • banán
  • malý pomeranč
  • hořkou čokoládu
  1. Do hrnce nalejete mléko a necháte povařit.
  2. Až začne zmírníme plamen a sypeme vločky.
  3. Vaříme, dokud vločky nezměknou.
  4. Přidáme libovolné semínka, skořici, oříšky...
  5. Zdobíme ovocem a čokoládou. 

pátek 20. ledna 2017

GRWM plesová sezóna

Ahoj všem,
plesová sezóná začíná a letos ani mě nemine, proto jsem pro vás natočila video, kde vás provedu svými přípravami na ples 😇😇

úterý 17. ledna 2017

Ovesná kaše na více způsobů

  Kašomilka, kašomilka. Bohužel o tomto si můžu nechat
zdát pouze o víkendech a to proto, že ve školní víkendy žádné kaše nestíhám, achjo, už se těším na prázdniny, to si zase užiju 💗💗
  Protože kaše je jedno z jídel které můj žaludek fakt může, tak zkouším různé kombinace varianty, pokaždé něco nového a s tím vám přináším i dnešní článek na ovesnou kaši, která lze udělat na několik způsobů.

  Na všechny kašové varianty budete potřebovat:
  • ovesné vločky (jemné)
  • mléko (mandlové, rýžové, kravské, sójové)
  • sladidlo
  • namleté oříšky, semínka, skořici, chia (dle libosti)
  • ovoce
  • čokoládu/ marmeládu
  1.  KAŠE PŘES NOC
  Zde bych se pozastavila. Tuhle variantu můžete dělat za studena - v létě, či výsledek bude klasicky teplá kaše do žaludku.
  Letní varianta:
  1. Vločky namočíme do mléka tak, aby v něm plavaly.
  2. Přidáme chia semínka, sladidlo a vložíme přes noc do ledničky.
  3. Vločky nasáknou mléko, tudíž budou hodně měkké.
  4. Směs bude zejména hodně hustá, proto volím ovoce, které kaši povolí (citrusy, rozpuštěné maliny, ostružiny).
  5. Dozdobím oříšky a čokoládou dle chuti a dobrou chuť.
Teplá varianta:
  1. Vše provedu jako u letní varianty s rozdílem, že až vytáhnu studenou kaši z ledničky, hodím ji do hrnce a trochu zředím mlékem, aby povolila. 
  2. Za stálého míchání přidám semínka či oříšky. 
  3. Podávám s ovocem a čokoládou či lžičkou marmelády. 


středa 11. ledna 2017

3 typy na zdravé snídaně | part 1

Pohodový středeční večer💗
  Pro mě teda moc pohodový není, jelikož máme zkouškové období, tudíž jeden test za druhým a moc se nestíhám věnovat naplno mým koníčkům a do toho se učit, takže to tak nějak musím střídat. 
   Dneska se ovšem hlásím s poněkud žádaným článkem u mě na asku TADY a to nějaké rady nebo inspiraci na snídaně.
  Už asi zajisté víte, že jsem kašomil a proto se většina mých snídaní skládá právě z kašiček, které jsou ale pokaždé v něčem jiném, ať už se liší v ovoci, čokoládě nebo přidáním navíc jiného koření či kaše z úplně jiných obilovin. Vím, že někdo kaše nemusí a já nestíhám kaše ve všední dny, proto mám pro vás i spoustu jiných typů :)
  1. JÁHLOVÁ KAŠE S CHIA, SKOŘICÍ, POMERANČ A 70% ČOKOLÁDA.
Představuji Vám naprosto zabijáckou kombinaci, protože až tohle ochutnáte tak už nebudete jíst nic jiného. Tohle je moje nejoblibenější kombinace za pár měsíců. Návod na tuto mňaminku ZDE!😊