3 typy na zdravé snídaně | part 1

by - ledna 11, 2017

Pohodový středeční večer💗
  Pro mě teda moc pohodový není, jelikož máme zkouškové období, tudíž jeden test za druhým a moc se nestíhám věnovat naplno mým koníčkům a do toho se učit, takže to tak nějak musím střídat. 
   Dneska se ovšem hlásím s poněkud žádaným článkem u mě na asku TADY a to nějaké rady nebo inspiraci na snídaně.
  Už asi zajisté víte, že jsem kašomil a proto se většina mých snídaní skládá právě z kašiček, které jsou ale pokaždé v něčem jiném, ať už se liší v ovoci, čokoládě nebo přidáním navíc jiného koření či kaše z úplně jiných obilovin. Vím, že někdo kaše nemusí a já nestíhám kaše ve všední dny, proto mám pro vás i spoustu jiných typů :)
  1. JÁHLOVÁ KAŠE S CHIA, SKOŘICÍ, POMERANČ A 70% ČOKOLÁDA.
Představuji Vám naprosto zabijáckou kombinaci, protože až tohle ochutnáte tak už nebudete jíst nic jiného. Tohle je moje nejoblibenější kombinace za pár měsíců. Návod na tuto mňaminku ZDE!😊

  2. BÍLÝ JOGURT, OVOCE A KŘUPINKY.

Tak tady vidíte ukázku jídla, které mám tak 4x do týdne ráno, když nesíhám do školy. Skládá se z 250g kvalitního bílého jogurtu, nějakého ovooce (tady mandarinka)- kombinace s banánem ještě lepší a já neodolám ani oříškům nebo čokoládovým kuličkám či tady čokoládovo-kokosová srdíčka.
 3. MÍCHANÁ VEJCE S OEPČENÝM CHLEBEM, OVOCE A MOZZARELLA.
Někdy se stane, že po ránu se moje chuťové buňky na sladké netváří a v tom momentě padnou míchaná vejce s máslem a opečeným chlebíkem. Většinou přikládám ještě šunku, sýr nebo mozzarellu. A zrovna tady se mi zelenina nelíbila tak jsem volila mandarinku. K této snídaní často dělám i smoothie.
A co nejraději snídáte Vy? 😍

You May Also Like

9 komentářů

  1. Krása! Na ty vajíčka jsem hnedka dostala chuť.♥
    Až se jednou naučím jíst snídaně každý den, určitě se budu řídit podle tebe... do té doby se spokojím s delším spánkem. ^^ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spánek je také důležitý :D Ale snídaně pro mě ještě víc, nejoblibenější jidlo z celeho dne <3

      Vymazat
  2. Já taky nestíhám samé testy a testy a to nám na základce říkala, jak na střední vůbec psát nebudeme.
    Sbíhají se mi sliny. Ráno během týdne moc nejím, jelikož se mi pak udělá špatně, ale o víkendu i vždycky dám něco dobrého, takže určitě tvoje recepty vyzkouším, jelikož vypadají strašně lákavě.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já třeba na kašičky vůbec nejsem, ale ta poslední nevypadá špatně:) Já bych si hlavně dala ty chlebíky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pamatuji, že jsem je němela vůbec ráda a nechápala, jak to někdo může jíst,ale když jsem zkusila takovou kombinci tak už nejím nic jiného :D :D

      Vymazat
  4. Kaši rozhodně zkusím! Všehny ty jídla vypadají božsky a jsou mi velkou inspirací. Máš nádherný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ono to všetko vyzerá tak lahodne!
    ja však na raňajky zjem hocičo, len aby som nebola hladná:D
    ale druhý spôsob si sem-tam rada dám. občas miesto jogurtu mlieko a bez ovocia samozrejme:D neviem čo by sa stalo, keby dám kombináciu mlieko+ovocie. asi by ma troška prehnalo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No..Když to vezmeš tak jahodový koktejl je vlastně taky mléko a ovoce 😀😀 ale je fakt že třeba hrozny a mléko bych nekombinovala😁

      Vymazat
  6. Jsou fajn. Za mě to teda je smoothy, které s dávám každý den k dopolední svačině. :)

    fakynn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat