3 typy na zdravé snídaně | part 2

by - ledna 28, 2017

Hezkou sobotu😇
  Pomale, ale jistě se nám blíží pololetní prázdiny, akorád škoda, že jsou jen 1 den :( Teďka budu týden na horách, tedy v době, kdy tento článek čtete už někde sjíždím hody, ale o články vás neošidím. 
  Dneska se s vámi podělím o druhou várku mých oblíbených snídaní💗

 1. OVESNÁ LÁSKA
            Potřebujete: 
  • 70g ovesných vloček
  • 250ml mléka
  • skořici, chia semínka
  • banán
  • malý pomeranč
  • hořkou čokoládu
  1. Do hrnce nalejete mléko a necháte povařit.
  2. Až začne zmírníme plamen a sypeme vločky.
  3. Vaříme, dokud vločky nezměknou.
  4. Přidáme libovolné semínka, skořici, oříšky...
  5. Zdobíme ovocem a čokoládou. 

Tady mám pro vás dva typy v jednom a to tak když Niki dostane chuť jak na sladkou, tak i na slanou snídani. Slunečnicový chlebík s rozmačkaným osoleným, opepřeným a ocitronovaným avokádem s rajčátkem, řeřichou a třetí krajíček s PB a půlkou banánu, mňam!
Poslední typ co tu mám není extrémně zdravá snídaně, ale dá se udělat ve zdravější variantě. Nicméně je vynikající. Maminčin rebarborový a rybízový táč s nektarinkou- moje typická letní snídaně, už aby tu bylo léto, nebo apoň jaroo..
Tak co jste pro snídaňový part 1 či part 2?
Co byste si dali nejraději? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. kombinace burákového másla a banánů je top (y)
    Užij si hory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne miluju! Ale už mi došlo:(( tak jsem si koupila lotusovou pomazánku z sušenek, sice to není moc zdravý ale je vynikající ale sladká dost teda :DD

      Vymazat
  2. Mňam, tak první kaše vypadá dokonale!!! :) bude receptik na tu domácí buchtu?

    OdpovědětVymazat
  3. ááá, ta kombinace pb a banánu <33 to je láska :D

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi to všechno, ale nejvíc bych si dala asi tu druhou:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam kombinaci tvé ovesné kaše s pomerančem musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už bych opravdu měla odhodlat a jít si koupit ovesné vločky, abych mohla vyzkoušet nějakou tu kaši.
    Já různě experimentuji, takže smíchávám banán s piškoty a nutelou - velmi zdravé, já vím - a prostě různé ovce s něčím.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju vločky, často jsem si je dělávala s všemožným ovocem a oříšky. A slunečnicový chléb tayk patří k mým oblíbeným, jen to avokádo nemusím,a le s banánem bych zkusit mohla. :) Jsou to fajn tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Božee.. miluju avokádo <3 škoda, že je tak drahý :/ a u nás v zapadákově se neprodává :'D
    ale ta druhá snídaně pro mě vyhrála <3 mňaminka :3 jak slaná verze tak i ta sladká <3
    jinak už chci taky léto nebo aspoň to jaro <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ta buchtáá, mňááááám :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ovsenú mám veľmi rada, tiež aj ovsené vločky s gréckym jogurtom:) Ten koláč vyzerá vynikajúco!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat