GRWM plesová sezóna

by - ledna 20, 2017

Ahoj všem,
plesová sezóná začíná a letos ani mě nemine, proto jsem pro vás natočila video, kde vás provedu svými přípravami na ples 😇😇







You May Also Like

11 komentářů

  1. Moc se mi líbí nápad na účes a kombinace tvých zrz vlasů s modrou! :D znám málo zrzek, které by nosily výrazné barvy, škoda..slušelo by jim to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Okoukla jsem video a hrozně se mi líbíš!:) Koukám, že nepoužíváš makeup na celý obličej? To se dneska jen tak nevidí. A šaty jsou opravdu krásné! Jo a taky se mi líbí ten řetízek s rybičkou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to mockrát děkuju :) ano makeup si nedávám na celý obličej, hrozně mi to vadí přijdu si taková 'ucpana' 😀😀😀 a podle mě to takto stačí :)

      Vymazat
  3. Skvělé video :)
    Já jsem teď jedině byla na své závěrečné a předtím ještě v říjnu na spolužákově prodloužené, což vůbec nečekal, takže to bylo překvapení pro něj. A to je jediné, kde jsem zatím byla.
    Já si takhle make-up nedávám, jedině rtěnku tedy.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vypadáš naprosto nádherně... skoro jsi mě i rozbrečela, jak moc ti to sluší. :D A to jsem tě v těch šatech viděla, ale co. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to děkuji, to je pěkný😍😍😍

      Vymazat
  6. Ta barva šatů se k tobě strašně hodí, strašně ti to sluší! Já si na plesy většinou beru obyčejný krátky šaty :). Ale v minulý pátek jsem měla svůj maturitní ples, tak jsem si musela pořídit dlouhý a dát i si na tom všem záležet! :D
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sice viem, ze teraz vladne plesova sezona, ale nikdy som na nieco take nebola. aj ked snivam o tom, ze raz, ked budem mat s kym ist, by som si mozno dala povedat.
    saty mas absolutne nadherne, ta farba je naozaj krasna *.*

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší :) taky bych hned na nějaký ples zašla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Ti to sluší ♥ Jinak já také používám jen sérum a na to korektor, nevím, přijde mi, že makeup by moji pleť akorát zanesl.

    OdpovědětVymazat