Ovesná kaše na více způsobů

by - ledna 17, 2017

  Kašomilka, kašomilka. Bohužel o tomto si můžu nechat
zdát pouze o víkendech a to proto, že ve školní víkendy žádné kaše nestíhám, achjo, už se těším na prázdniny, to si zase užiju 💗💗
  Protože kaše je jedno z jídel které můj žaludek fakt může, tak zkouším různé kombinace varianty, pokaždé něco nového a s tím vám přináším i dnešní článek na ovesnou kaši, která lze udělat na několik způsobů.

  Na všechny kašové varianty budete potřebovat:
  • ovesné vločky (jemné)
  • mléko (mandlové, rýžové, kravské, sójové)
  • sladidlo
  • namleté oříšky, semínka, skořici, chia (dle libosti)
  • ovoce
  • čokoládu/ marmeládu
  1.  KAŠE PŘES NOC
  Zde bych se pozastavila. Tuhle variantu můžete dělat za studena - v létě, či výsledek bude klasicky teplá kaše do žaludku.
  Letní varianta:
  1. Vločky namočíme do mléka tak, aby v něm plavaly.
  2. Přidáme chia semínka, sladidlo a vložíme přes noc do ledničky.
  3. Vločky nasáknou mléko, tudíž budou hodně měkké.
  4. Směs bude zejména hodně hustá, proto volím ovoce, které kaši povolí (citrusy, rozpuštěné maliny, ostružiny).
  5. Dozdobím oříšky a čokoládou dle chuti a dobrou chuť.
Teplá varianta:
  1. Vše provedu jako u letní varianty s rozdílem, že až vytáhnu studenou kaši z ledničky, hodím ji do hrnce a trochu zředím mlékem, aby povolila. 
  2. Za stálého míchání přidám semínka či oříšky. 
  3. Podávám s ovocem a čokoládou či lžičkou marmelády. 


 2.OPRAŽENÉ VLOČKY
  1. Vločky nasypu na pánev a chvíli pražím, dokud nezačnou hezky vonět a barvit se do zlata.
  2. Poté přiliji pohár mléka.
  3. Namačkám si banán a přidám do kašičky.
  4. Ochutím a přidám příšky dle libosti.
  5. Podávám s kokosem a čokoládou.
3.OVESNÁ KLASIKA
  1. Do hrnce nalijeme pohár libovolného mléka a počkáme než začne vřít.
  2. Ztlumíme a přisypáváme vločky.
  3. Chvíli počkáme než vločky změknou a kaše se zahustí a dle potřeby dosypáváme.
  4. Osladíme, přidáme semínka.
  5. Podáváme s libovolným ovocem a čokoládou.
A jaký způsob děláte Vy? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. kase som nikdy prilis nemusela. kedysi som sa nejakym podobnym postikom (alebo mozno videom, uz si nepamatam), dala nahovorit na to, ze si kupim ovsene vlocky a skusim ovsenu kasu. a fakt mi to vobec nechutilo :D akoze vyzera to krasne a zdravo, ale myslim, ze zostanem pri obcasnej krupicovej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mě nechutnala, ale zjistila jsem že je to proto, že ji neumím udělat, musíš vychytat správnou konzistenci a hlavně ji dobre osladit ale je fakt že krupička je taková hladká a může někomu chutnat víc :)

      Vymazat
  2. Kaše mám také ráda, avšak můj žaludek občas chce i tu slanou snídani :D Ale když už kaše, tak miluji tu z kukuřičných vloček, z kokosového mléka a třeba jen chia semínka, jednoduché, rychlé a dobré :)
    Děkuji za komentář na mém blogu, budu ráda, když ke mně zavítáš znovu, já u tebe určitě zůstanu, mám tě i v oblíbených :D

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak to mám hroznou radost O:)) že mě máš v oblíbených, já tvůj blog navštěvuji pravidelně :) i já mám občas chuť na slané snídaně, ale tak z 90 % vždy vyhraje sladká :D

      Vymazat
  3. Ovesnou kaši jsem ještě neměla, ale určitě bych ji chtěla zkusit. Ale jak říkáš, během školy není moc čas, tak je vyzkouším někdy o nějakém volném víkendu, abych si s tím mohla opravdu vyhrát. :)

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se asi (bohužel) už nikdy nenaučím jíst sladké snídaně a to jsem se o to pokoušela nesčetněkrát! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda :D tak to držím pěsti do dalších pokusů, pokud nějaké budou :D :)

      Vymazat
  5. Ovesnou kaši jsem neměla sakra dlouho a navíc ani ne takhle pěkně nazdobenou ovocem :D :)

    OdpovědětVymazat