Batátové brownies

by - února 26, 2017

  Příjemnou neděli všem💗Tak co, jak jste si užili víkend? Já jsem měla celkem nabito. V pátek hned po škole jsem měla hodinu klavíru a hned poté mě vyzvedávala kamáradka. Rozhodly jsme se pro procházku, jelikož svítilo sluníčko a bylo krásně. Cestou jsme zaparkovaly v kavárně, kde jsem si užila kávu a panini😋
  Sobota byla více odpočinková. Ráno jsem si nastavila budíka a celé rodině udělala k snídani lívance, uklízení, kreativní tvorba, hra na klavír taková ta klasika a dnes mám za sebou dopoledne plavání a teď odpoledne něco podnikneme s přítelem 😍
  Každopádně dnes konečně článek, na který hodně z vás čeká a to zdravé brownies, které jsem dělal minulý víkend. Byly vinikající a to, že si můžete sníst celý plech bez výčitek je také paráda, tak jdeme na to😜

 Potřebujete:
  • 650g oloupaných batátů
  • 14 ks datlí bez pecek
  • 3 lžíce agávového sirupu
  • 100g mletých mandlí
  • 80g špaldové mouky
  • 5-6lžic kakaového prášku
  • špetka soli
  • Batáty nakrájíme na drobné kostky a dáme je uvařit.
  • Až budou měkké, scedíme je a pomocí ponorného mixéru rozmixujeme společně s datlemi a sirupem, přidáme deci vody.
  • Mleté mandle smícháme s moukou, špetkou soli a kakaovým práškem.
  • Sypkou směs spojíme s namixovanými batáty a vznikne tekutá směs.
  • Těsto můžeme ochutnat, nejsou tam žádné vejce a dle libosti dosladit.
  • Plech vyložíme pečičím paírem a nalijeme na něj těsto.
  • Pečeme v troubě na 160°C zhruba 30 minut.
  • Těsto necháme poté vychladnout.
  • POZOR! Protože v těstu není žádný kypřící prášek těsto nevystoupne a bude tak vysoké, jak si ho "napatláme" na plech! :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Moc receptů Z batátů neznám, tento vyzkouším, podle složení to bude určitě dobré...

    OdpovědětVymazat
  2. To vypádá opravdu výborně, o víkendu zkkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. recept je to teda dost zvláštní a suroviny ne úplně nejlevnější :D ale vypadá to moc dobře, to jo (y)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo tyjo tyjo, otevřela jsem ten článek spíš z hecu, ani jsem nečekala, že by to mohlo být něco, co bych si mohla doma opravdu udělat, ale jo! a vypadá to božsky a jednoduše, takže to musím nutně v nejbližší době zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně zkus, já jsem to dělala jen tak by oko, že mě zajímalo, jestli buchta z batatu může být dobrá a už teď ji chci dělat znova 😍

      Vymazat
  5. Našla jsem plno receptů na Pinterestu, ale teď jsem přesvědčená. Půjdu do toho a zkusím to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji, já už si na ně taky zase brousíme zuby :)

      Vymazat