Co ráda čtu? | Knihomolka 1

by - února 10, 2017

Ahoj všem 😍
  Doufám, že jste si nemysleli, že jsem umřela. Zklamu vás. Stále žiju. Nicméně důvodem, proč jsem nepřidávala příspěvky byla...ano správně škola. Každý se na ni může vymluvit, ale v mém diářu nebylo za poslední 2 týdny jediné volné místečko. Stále někde lítám a tomu svědčí i neaktivita. Pak tu jsou kroužky, povinnosti, sport a můžu se zbláznit.
  Páteční večer. Pohoda. Klid. Volno. A víkend před námi 💗
  Posledních pár měsíců jsem nečetla. Vůbec. Ikdyž mám nejspíš začít číst maturitní četbu a já nemám ani jednu knihu, tak jsem měla nechuť ke všem knížkám a co teprve ty maturitní. Zjistila jsem, že knihy jsem nečetla proto, že mě nebavily, už nezapadám do světů, kam jsem ještě před rokem zapadala, ale nyní se mi otevřel naprosto jiný knižní svět a já vám chci ukázat knížky, které možná znáte, nebo vidíte poprvé a nechat vás proniknout do mého fantastického světa knih.
Knížku Virus jsem objevila v létě. Náhodou jsem si ji koupila v levných knihách a panejo, jeden z nejlepšíh životních úlovků. Nejen, že jsem se dostala do těla hrdinky Tory, ale knížka je akční, dobrodružná, plná sympatických lidí, zápletek a vyšetřování, naprostá bomba. Hned po přečtení jsem přelouskala další 4 díly během několika dnů.
Tak tady mám knihu, která pro mě znamená tři věci. Za prvé je součástí maturitní četby. Za druhé je napsaná v angličtině a moje předsevzetí roku 2017 znělo, že budu rozčiřovat svou angličtinu, ale takhle kniha je něco jiného. Kdo četl chápe mě. Ale to co stvořil autor je opravdu zajímavý a moc krásný příběh a vlastně do teď nevím tu pointu, budu si to muset přečíst znova, je to oříšek.


Tuhle knížku mi věnovala babička k svátku. Zvláštní je v tom, že kniha se dělí na dvě části a tu druhou musíte číst v kuse, jinak se prý pokazí nějaké energie. Nevím jestli na takové věci věřím, ale vědomí mi nedalo a opravdu jsem 2 hodinky v kuse četla druhou část knihy.



Poprvé jsem ji četla ve 13 a vracím se k ní dodnes. Jedna z top mojí knihovničky <3 Sophie, která je čaridejnice a je poslána na čarodejnickou školu, kde si najde kamarádku-upíra. Tady je ale zápletka, když se najde tělo dívky s kousnutím na krku. V knize nechybí zápletka, napínavost ani romantické chvilky ve sklepě s mým oblíbencem Archerem.


Opět úlovek z levných knih. Tohle je sice druhý díl, první jsem měla vyoůjčený z knihovny a tuhle knížku jsem přelouskala 4 hodinovou jízdou vlakem. Dívka, která má schopnost ocitnout se v někom jiném. Ocitne se v těle vraha a vidí smrt dívky. Osttaní však tvrdí, že dívka spáchala sebevraždu, jen hlavní hrdinka ví, že to není pravda. Podaří se jí najít vraha a přinutit ho k přiznání?
A co obsahuje vaše knihovnička?
Rozhodně budu ráda, když mi napíšete vaše oblíbené knížky, abych rozšířila svoji sbírku. 😊

You May Also Like

12 komentářů

  1. Knihu Virus jsem si také koupila, ale ještě jsem se k ní nedostala. No, teď se dost těším. :D Ono to má další díly? Jej, tak to bude problém, už tak mám moc rozečtených sérií, ale co se dá dělat no. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o otm nejříve nevěděla a pak najdu v knihovně knihu poklad, nehorázně mě zaujala a na zadní straně pokračování knihy virus :D tak jsem se musela smát :D A že těch dílů není málo :)

      Vymazat
  2. Tak z těhle knížek jediná, kterou znám je Malý princ :D a Levné knihy jsou klasika, taky tam vždycky udělám nákup století :D Jinak mě osobně třeba četba k maturitě bavila :D a jinak pak mám ráda ještě fantasy (Percy Jacksou nebo Harry Potter jsou miláčci), knížky od Carlose Ruize Zafóna (je to trošku temné a spletité, ale atmosféra skvělá) no a taky téměř cokoli, co mi padne do ruky s dobrým hodnocením (Stoletý stařík mě kupříkladu velmi příjemně překvapil :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Percy Jackson, miluju😍 a chystám se jít na bohové olympu, Harryho jsem jen viděla a už 64774let si ho chci precist na toho stoletého staříka mrknu :)

      Vymazat
  3. Děkuji za typy, poslední dobou nevim, co číst, tak na tohle mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Malého prince jsem četla na základe a vím, že to bylo naposled. Nedokážu určitě zařadit svůj styl, ale nejčastěji asi - postapokalyptické, s psychickými poruchami a takové, které mě zaujmou. :) Já jsem opravdu velká bookoholička a kamarádky se mě často ptají na názory na různé knížky, protože já znám děj knížky, kterou jsem nikdy nečetla.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Archer Cross! Oooo jé, úplně jsem na ty momentky ve sklepě zapomněla, skoro mám teď chuť všeho nechat, vzít si z knihovny tu knížku a začít číst!♥ Má rozečteno sice něco jiného ale... hm, je mi to jedno, možná to fakt udělám. :D A vidíš, tu poslední knížku mám taky, tys mi povídala o čem ta knížka je a mně ani nedošlo že je to zrovna tahle. :D Sakra, nevím co číst první. Každopádně super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak <3 naprosto nejlepší scenky z celé knizky. No nejspíš si ji teďka taky pobřežím přečíst 😂😂 já mám rozecteneho draculu a běhám se na Robinson Crusoe v Aj:)

      Vymazat
  6. Tak z těchto knížek neznám ani jednu.
    Ale můžu ti doporučit knihu P.S., ta je úplně úžasná! Nebo jsem nedávno dočetla Ten, kdo stojí v koutě, Uvnitř mé hlavy, Velký Gatsby a chystám se na Sněží, sněží nebo Dreamologii:)

    OdpovědětVymazat
  7. Malý princ je má nejoblíbenější kniha :)
    Momentálně se těším, až začnu číst Němý křik od Angela Marnons.

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za knížní tipy. Malého prince jsem četla, ale od Exupéryho mám radši jiné věci :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju,miluju Malýho prince. Četla jsem ho taky kvůli maturitě a zamilovala jsem se, rozhodně si ho chci přečíst co nejdřív znovu :) Nepřítel v mé mysli zní strašně zajímavě,ne zrovna něco, co normálně čtu ale rozhodně se na to někdy podívám :).
    A jeslti chceš radu, na maturitní četbu jsem si oblíbila audiknížky, půjčuju si je z knihovny nebo hledám na youtube. Poslouchám je při jízdě autobusem na intr a je to skvělý, hodně mi to pomohlo :)
    Momentálně moje nejoblíbenější knížky je Všechny malé zázraky, Skleněný trůn, Město z kostí, Ten kdo stojí v koutě (jakože úplně moc!) a samozřejmě Harry Potter :D
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat