Jak správně zhubnout v 7 bodech

by - února 05, 2017

Samé počítání kalorií?
To je teorie všech teorií. 
V tomhle článku rýmuju,
kecám, jen šprýmuju.

  Dnes jsem si pro vás přichystala článek jak zdravě zhubnout. Jak objevit kouzlo zdravého stylu a jak se hubne bez výčitek a bez omezování. Že nemusíte dorožovat diety a dát si buchtu a hubnout? Ano, je to možné.
   
První důležitý bod je, že musíte chtít. Chtít a jít si za tím. Věřte, že to dokážete. Nic není hned, proto po týdnu neočekávejte výsledky. Je to otázka několika týdnů, měsíců. Ovšem uteče to jako voda.

Druhý putík, který si udělejte je třídění potravin. Vyházejte veškeré brambůrky, tyčinky, čokoládičky, sladké pití, sprity, fanty, coly...mražené pizzy a sbihem jídlům nebo podnikům jako KFC, Mc´Donald....hranolky, hamburgery, gyrosy a podobné. Nezoufejte všechny tyto potraviny lze připravit mnohem kvalitněji a chutněji doma, navíc budete mít dobrý pocit z toho, že jste si právě "vyrobili" chipsy.

Za třetí je to seznam nových potravin. Nepotřebuete žádnou zdravou výživu, supermarket pro začátek postačí. Potraviny jako: bílé jogurty či ovocné od Hollandia, polotučné tvarohy, lučina, celozrnné pečivo, slunečnicový chléb, vysoko % šunky a párky nad 90%, sýry do 30%, jakákoli zelenina, sousta ovoce, klidně i sušené, oříšky, semínka, vejce, luštěniny, celozrnné těstoviny, celozrnné mouky, to vše je přesně pro vás.
  Samozdřejmě neuškodí ani návštěva zdravé výživy, kde si můžete koupit dalších X super dobrot jako arašídové máslo, javorový sirup či zdravé čokoládové kuličky, zdravé mysli, či zdravé oplatky, křupky, kaše, kokosové, vanilkové, čokoládové nápoje.



Čtvrtý bod zní: Pozor na zdravé nezdravé!!
  Je dobré naučit se sledovat tabulku hodnot vzadu na obalu produktu. né kvůli kaloriím, ale kvůli živinám jako bílkoviny, tuky a cukry. To jsou ty nejdůležitější. Nekupujte si v supermarketech mylsi tyčinky. Jsou plné cukru a nezdravého tuku (ano tuk je i zdravý - například v choceňských smetanových jogurtech). To stejné s instantníma kašema v supermarketech. Jsou přeslazené. jednou se mi stalo, že jsem přecedila vločky a z 65g kaše bylo vloček pouchých 30g, zbytek cukr!
  
Pátý bod: Pravidelná kvalitní strava!
  Začínáme snídaní. Přestože mnoho lidí nesnídá, je to ŠPATNĚ! Naučte se snídat. ze začátku se Vám to bude zdát nemožné. I já jsem jedla půlku jogurtu a bylo mi zle, ale postupem času přidáváte a přidáváte a snídaně je nyní moje největší porce z celého dne :) Snídejte tedy jako král a sladké snídaně vás nastartují do nového dne a když si dáte záležet na zdobení, tak to jsou pak i krásné fotky na web :) To, že jsem napsala zdravá strava neznamená, že si někdy nemůžete zajít do kavárny an dort, ale nepřehánějte to! Ani buchet. štrůdlů a koláčů se vzdávat nemusíte, akorád použijete jinou mouku, jiný cukr a hned máme zdravější variantu :)
snídaně: ovesná/jáhlová/rýžová kaše (50g) s chia semínky v mléku, banán, kousek čokolády
svačina: jablko, ořechová tyčinka
oběd: maso, rýže, zeleninová omáčka
svačina: tavroh se zeleninou a kakaem na posyp
večeře: vejce, chléb, lučina, sýr a šunka + zelenina

 Šestý bod: Trocha pohybu.
  Přestože hubnutí závisí 70% na stravě, tak pohybem tomu jedině pomůžete. Začátky bývají vždy nejhorší, ale nevzdávejte to. Nikdy. Pokud vám nepůjde cvičení doma, zkuste posilovnu. Zezačátku to moc nepřehánějte. Zkuste série 2x denně po 15 sedů lehu, 15 dřepů....atd. Začínejte třeba 5 cviky po 2x15 a postupem času budete jen navyšovat :)

Sedmý a nejduležitější: NIKDY SE NEVZDÁVEJTE, NIKDY, NIKDY!!!
  Přestože vám potlčou slzy bolestí a budete na pokraji chtít se vzdát, tak to nikdy nedělejte. Všechno zlé je k něčemu dobré a až se vám váš cíl podaří, alespoň z části, pochopíte, co jsem tím myslela a pochopíte jak dobře se cítíte, když svému tělu dáváte kvalitní stravu.

You May Also Like

15 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. Já snídala vždycky, ale poslední dobou je mi ráno hrozně zle. Ale zase chci znovu začít pořádně snidat. Jinak určitě využiju tvé rady.❤

    www.lifebyniky.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně souhlasím :) Začni, je to úžasný pocot a vždy večer se už nemůžu dočkat na ráno, až si dám snídani <3 :D

      Vymazat
  3. Nikolkoo, si úžasná, hnedka mám větší motivaci, seš zlatíčko!������

    OdpovědětVymazat
  4. jooo, všechno je to o jídle a nejhorší na tom 2. bodu je, že to sice můžu vyházet, ale někdo to stejně koupí znova a já sem furt dokola a dokola v čoudku :DDD
    a ty zdravý-nezdravý potraviny jsou všude, hlavně ty megazdravý tyčinky :DDD
    btw. to břichoooo :OOO gj!!

    OdpovědětVymazat
  5. Napsala jsi to hezky. Podle mě je nejdůležitější v tom všem vytrvat. Od mala mám problém s tím, že mám kila navíc a asi od páté třídy hubnu. jde to postupně, ale dá se říct, že opravdu hubnout jsem začala někdy v deváté třídě a od prváku jsem chodila do posilovny, která mi nehorázně pomohla. Neříkám, že jsem bůhví jak hubená, ale cítím se líp a jsem šťastná za svojí postavu. Upřímně nikdy jsem si nehlídala, co jím..spíš jsme si hlídala kolik toho jím a věděla jsem, že když si dám něco sladkého, tak si pak nevezmu za chvíli něco jiného. Dodržovala jsem intervaly a cvičila jsem. To mi dost pomohlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to přesně tak jak říkáš a děláš to správně. Není to o tom omezovat se, ale jíst všechno s mírou :)

      Vymazat
  6. Supr motivační článek !! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto báječný článek! Se všemi body musím souhlasit, obzvláště tedy poté s tím prvním. Chtít, to je to nejdůležitější, aby vůbec člověk s hubnutím mohl začít a vydržel u toho :) Co se týče pátého bodu, tak ten oběd zní moc dobře. Bohužel já si na obědy mohu vybírat jen to "zdravější" z naší školní jídelny, o to více se to potom snažím dohnat těmi zdravými snídaněmi, svačinami a večeří. Jídelna mi v tom dodržování kvalitní stravy dělá trochu paseku, protože nemám čas jít domů a něco pořádného si uvařit, ale vždy se snažím alespoň zvolit to menší zlo :D...

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, thi looks great! :))...deliciuos and healthy! Respect! Thanks for your post and best wishes from tennishotel österreich ( http://www.jesacherhof.at )...I#m also doing sports, but not so strict as you do ^^...Maria

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti gratuluju k tomu, jak si to perfektně zvládla. Já sama jsem si minulý rok procházela hubnutím všeho druhu, od drsných diet až po zdravé cvičení a zdravá strava. Byl to boj, nakonec jsem se upnula na jogu a běh a jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek, já naštěstí byla naučená jíst tak nějak zdravě a normálně. samozřejmě že občas zhřeším, ale kdo ne? Každopádně i tak se to snažím omezit. Pohybu mám teď méně než dřív, protože maturita se blíží, ale o prázdninách bude zase času habaděj, takže hurá do pohybu! Stačí i procházky :)

    OdpovědětVymazat