Pomerančové smoothie

by - února 16, 2017

Příjemný čtvrteční den💗 
  Poslední dny ráno absolutně nestíhám, ale bez snídaně paty z domu nevytáhnu, proto jsem si poslední dobou oblíbila ranní budiče energie- smoothie. Plné vitamínů a prospěšných věcí našemu tělu hnedka po ránu. Nejsou to obyčejné banánové či jahodové, jak je znáte, ale do každého smoothie dávám jinou specialitku a tím je to ještě větší dobrota 😇
  Pomerančové smoothie patří k mým nejoblibenějším. Nejčastěji ho dělám v lětě, protože mě přide zkrátka svěží. Je naprosto snadné a za 5 minut máte snídani. A v čem je tak speciální. Tak zrovna do této sklenice jsem namixovala kustovnici čínskou (goji).

 Citrusové pohlazení s goji

  • jablko
  • pomeranč
  • mrkev
  • goji
  • jablečné pyré
  • voda
  • Všehny suroviny oloupeme, nakrájímě, vhodíme do mixéru, přidáme polévkovou lžíci jablečného pyré, hrst goji a dolijeme vodou, mixujeme dohladka 💗

A co Vy? Snídáte?
Děláte si smoothie?
Jaké je Vaše nejoblibenější?

You May Also Like

8 komentářů

  1. souhlas, smoothie k snídani jsou nejlepší věc :DD momentálně střídám kombo avokádový x špenátový :D
    a božeee, miluju pomerančový smoothie, takže určitě zkusím!! :D (jenom musím koupit to pyré :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jablečné pyré můžeš klidně vyrobit doma :) oloupes a nakrajis jablka, dáš je vařit do hrnce s vodou, osladis, přidáš hodně skořice a pak stačí jen pomixovat :)

      Vymazat
  2. smoothies jsou super, taky si je ráda dělám:) goji ale v tom vůbec nemusim, jednou jsem to zkusila a vůbec mi to nechutnalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám zase právě naopak že obycejně goji mi nechutna, ale když si ho někam zakomponuju tak mi nevadí :D :)

      Vymazat
  3. Kustovnici mám také ráda :). A přesně jak říkáš, nestíhám, ale neodejdu bez snídaně. To jdu raději nenamalovaná (by the way.. V menu je tvá fotka, že? Jsi K R Á S N Á ♥) No a smoothiečka si také dělám moc ráda :). Tak děkuji za tip! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně taky raději nenamalovana než bez snídaně, navíc potkat mě bez jídla to nechceš :D ano je to moje fotka a hrozně moc Dekuji, potěšila jsi mě <3

      Vymazat
  4. Mňam, už vím jak si v pondělí vylepšit ránko :) akorád nemám goji, lze to i bez něj? jinak já dělám koktejly jak jsi psala klasiku no- banán, mléko a to je vše :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, ovocné šťávičky mám taky moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat