Rajčatové těstoviny se žampiony

by - února 22, 2017

Pěknou středu všem 😇
  Už vám dochází nápady na lehkou a rychlou večeři či oběd? Tak dneska vám ukážu recept na extrémně snadné těstoviny s rajčatovou omáčkou a žampiony, které zbožňuju💗 Ten, kdo nemá rád houby, tak je do receptu ani dávat nemusí, ale bez nich by to pro mě nebylo ono.



Potřebujete na 3 porce:
  • Těstoviny 400g  (já používám peene nebo mašličky)
  • Žampiony 250g
  • olivový olej 
  • 250g čerstvých rajčat
  • 1 x konzervovaná rajčata 
  • 1x rajčatový protlak
  • 1x červené fazole v konzervě
  • bazalka
  • sůl, pepř
  • 3 menší stroužky česneku
  • pár kapek citronu
  • 1 lžíce sójové omáčky
  • smetana na vaření
  • strouhaný sýr
Postup:
  • Do hrnce s osolenou vodou dejte vařit těstoviny.
  • Na pánev dejte na kapku olivového oleje a osmahněte žampiony.
  • Až dostanou nádech hnědé barvičky a začnou vonět, přidejte nadrobno nakrájená čerstvá rajčata společně s konzervovanými rajčaty a rajčatovým protlakem.
  • Osolte, opepřete, přidejte kapky citronu a sojovou omáčku, popípadě jiné koření co máte rádi (majoránka, sušená bazalka) a chvíli povařte.
  • Sceďte fazolky, propláchněte a přidejte do omáčky.
  • Celou směs zjemněte smetanou na vaření.
  • Omáčku odstavte a protlačte do ní ještě 3 stroužky česneku, promíchejte.
  • Uvařené těstoviny sceďte a promíchejte je společně s omáčkou.
  • Podávejte posypané sýrem. 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Vypadá to skvěle, těstoviny mám moc ráda, ale recept vyzkouším až o víkendu...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zkoušela a jsou výborný!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle na noc mi dělat chutě. Já bych určitě vynechala žampiony, jelikož ty nejím, ale jinak to vypadá lákavě.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat