Míša mě maluje | NYX linka

by - března 15, 2017

Ahoj💗
  Dneska jsem spala u kamarádky a napadl mě naprosto perfektní nápad na článek. Rozpracovala jsem si pro vás článek na jarní líčení, ale protože míša je blázen do všech stínů a kosmetiky celkově a hrozně ráda se líčí, říkam si: "Co kdybys mě namalovala na blog?"
  Miška byla naprosto nadšená a vyřádila se opravdu z zajímavou kombinací. Rebelem tohoho líčení je fialová linka a fialová k jaru patří, prostě barva fialek, hiacintů a já fialovou zbožňuju a nikdy by mě nenapadlo, že s fialovou linkou půjdu z domu, ale tohle je fakt pecka a já už mířím do drogerky pro zmíněné NYX linky😍
Jako první přišlo na řadu čištění obličeje, protože moje pleť je problematická, použily jsme pleťovou vodu od Aknelot, poté hydratace Neutrogena krémem. Jelikož oči byly hlavním bodem líčení, Míša použila primer, aby všechno hezky drželo, na celé víčko pak nanesla světle růžový stín.
 Následovalo se pořádně vyřádit na světlých kouřovkách. Stíny jsou z paletky Makeup revolution a Sleek. Míša používala zejména růžový a béžový stín, pod oko pak tmavší hnědý a do koutků bílý, který sloužil jako podklad pod rozjasňovač.
 Tohle je totální hvězda líčení. Fialové linky od Nyxu udělaly celé líčení ještě 100x zajímavější.
Dodělání drobností měl za úkol světle růžový stín od Freedom. Dále jsem si vykreslila obočí a zafixovala, nově používám gel od NYC a je skvělý!
Přichází na řadě krytí nedokonalostí. Na červené pupínky Míša použila zelený korektor od Catrice a na něj skvělou camouflage. Rty jsem hydratovala Carmexem.
Řasy jsem nařasila řasenkou od Yves Rocher.
 Celý obličejně samozdřejmě zapudrovat, aby vše vydrželo a neleskla sem se. Použily jsme pudr od Astor a transparentní pudr od trend it up.
Jako poslední přišel na řadu rozjasňovač na nos, pod obočí a na líce. Tvářenka pak dodala šťávu tvářím.
 Co říkáte na líčení Vy? 😍


You May Also Like

9 komentářů

  1. Vypadá to skvěle, vážně! Já na fialovou moc nejsem, ani na barevný linky ale na tobě to vypadá skvěle! :)
    http://lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslela úplně to stejne 😀 a ještě takový problem, že se vůbec nemaluju jen řasenku a teď ta fialová linka říkám no boze😀😀ale dopadlo to skvele:)

      Vymazat
  2. Moc hezké k barvě tvých očí fialková barva linek svědčí...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, hrozně ti to sluší Niky :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjoo, kámoška je šikovná! :O
    a ta fialová linka je boží, vážně mi připomíná takový to jaro, fialky,.. :D a moc ti to sluší!! :O

    OdpovědětVymazat
  5. Emo, tak to líčení se míši fakt povedlo! :D Nečekala jsem, že když jsi mluvila o fialové lince, tak že to bude vypadat tak hezky.
    xoxo Sabi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, taky jsem si říkala :D ale pořád je mají v Douglasu vyprodaný :((

      Vymazat