My skincare routine

by - března 28, 2017

Krásné pondělí 💗
  Ikdyž nevím, zda tomu můžu říkat krásné, protože je tu další začátek týdne, škola a dnes mě čeká dokonce 9 hodin. Ale pozitivní na tom je, že ještě 2 týdny a pak prázdinky, jupí 👌😍
  Protože čištění a celkově péče o pleť je nesmírně důležitá a potřebná- tedy alespoň v mém případě, tak dnešní článek bude věnován právě tomu. Chtěla jsem Vám ukázat produkty co používám, co mě pomáhají a taky nějaký ten dobrý tip 😏
  Moje pleť je problematická, mastná a dříve to bylo horší, ale jakmile jsem objevila tyto produkty, moje pleť spěje k lepšímu.
 Tak a přesně tohle je ten tip, o kterém jsem se zmiňovala. Jedná se o pleťový čaj, který mi koupila babička v prodejně s bylinkama. Musím říct, že s medem je vynikající a co víc pomáhá pleti💗Seženete ho za 32,-

 Značka RYOR mě pomohla se dostat z nejhoršího. Všechny produkty z 'kolekce' Aknestop jsou perfektní. Každé ráno vyčistím pleť tonikem, poté použiji denní krém, masku používám 1x týdně a každý večer si obličej myji pěnou. Všechny produkty stojí okolo 100,-
 Bioderma je k sehnání v lékrnách a většinou ji kupuji za zvýhodněnou cenu po dvou okolo 500,- Na své pleti nevidím nijak výrazné změny, ale odličuje perfektně!
 Tento krém je na předpis od kožní lékařky, je velmi hutný a hrozně rychle se vstřebá, ráda ho používám a vždy střídám s tím od Ryoru.
 Posledním produktem je Saloos voda. Není nijak určena problematické pleti, ale je velmi osvěžující a voňavá. V létě bude mým velkým zachráncem, ale používám ji celoročně, když cítím, že se lesknu, osvěžím se touto vodičkou a ubrouskem utřu😊

A jaké produkty používáte vy? 💗

You May Also Like

12 komentářů

  1. Máš novej layout nebo jsem jen doteď byla slepá? Každopádně je moc pěknej, růžovou já ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, ten už mám úplně od začátku a dokonce jsem přemýšlela, že ji už budu měnit, protože mě už leze na nervy :D

      Vymazat
  2. Ahoj, moc ti děkuju za komentář na mém blogu! :-)
    Jen jsem chtěla říct, že to není tak, že bych se nějak mučila, málo jedla a držela diety :D Tak to vůbec není, myslím si že jím dobře, 5x denně, snažím se dát tělu to, co potřebuje. Jen se snažím omezit věci, který tolik nepotřebuju, jako třeba cukr v té kávě.
    Že existuje čas na pleť, s tím jsem se ještě nesetkala :) Chutná dobře? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, já jsem totiž na omezování úplně alergická :D jinak čajík chutná s medem skvělé prostě bylinky <3

      Vymazat
  3. Zajímavá nabídky kosmetiky, velice mne zaujal tem krém od lékařky, dá se sehnat u bez předpisu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ne, je na předpis v lékárně :)

      Vymazat
  4. Bioderma je fajn značka ..přijde mi, že se dají sehnat stejně dobré produkty za nižší cenu, ale i tak patří k mým oblíbeným
    Momentálně používám čistící gel od Nivey, micelární vodu od Lorealu a krém od Mixy a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek, přemýšlím, že Tě budu sledovat častěji ♥
    Bioderma je hodně šetrná a od Saloos bych ráda vyzkoušela nějaké masážní oleje, například ten s růží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, když jsem zamíříš častěji :) Masážní oleje, to zní super, ty bych také mohla vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Mame doma ten pletovy caj ale moc jsem mu neverila. Ale jestli rikas ze dobry tak ho asi jeste dodatecne zkusim :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já na pleť požívám peeling od Garnier a čistící vodu a krém od YVES ROCHER a hodně to mojí pleti pomáhá.

    Andey
    lifeis-beatiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, yves rocher vyzkouším :)

      Vymazat