pátek 28. dubna 2017

Vzpomínky na duben

"Není málo času, který máme, ale mnoho času, který nevyužijeme." - Lucius Annaeus Seneca

  Hlavou mi stále pluje jedna a ta samá myšlenka. Uvažuji nad tím, jak čas utíká strašně rychle a zda mám šanci stihnout můj seznam přání, co bych chtěla v životě dokázat a kolik věcí bych chtěla vidět. 
  Jelikož miluju fotky a všechny své deníky, pozvánky, sbírky pohlednic - zkrátka všechny své vzpomínky, rozhodla jsem se udělat "projekt" - takový, že každý rok si vytvořím své vzpomínkové album. 
  Rozhodla jsem se proto vydávat články, ve kterých se s vámi budu dělit o zážitky, které jsem daný měsíc zažila a motivovat tak dál sebe i vás, abychom si každý den užili co nejvíc naplno💪😉
Jeden z nezapomenutelných zážiků v mém životě se stal právě letošní rok v dubnu, kdy jsme se s kamarádkou vydaly na společnou procházku a přišel za námi tento velice přítulný daňek.

čtvrtek 20. dubna 2017

Jak mít zdravé vlasy? | Moje vlasová rutina

Krásný den všem💗
  V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o pár tipů a rad, jak mt zdravé vlasy a jak o své vlasy pečuji já.

neděle 16. dubna 2017

Velikonoční tvarohový mazanec

Krásnou neděli všem🐣🐣
  Zítra tu máme Velikonoce a jediné, co na nich mám ráda je barvení vajíček a pečení beránka, rolády, co dělá babička a můj oblíbený tvarohový mazanec na který vám dnes ukážu recept 😍
  Tento mazanec dělám už druhým rokem- teda musím říct, že už si nepamatuji jestli sjem ho vůbec minulý rok ochutnala, protože se na něj vrhnul taťka😅

středa 12. dubna 2017

Můj první Masaryk run | Běh

Ahoj💗
  Kdybyste mi před rokem řekli, že zvládnu uběhnout více než 3 km, asi bych vám poklepala na čelo. Celých 5 let jsem zastávala toho, že někdo zkrátka na dlouhé běhy není, ale to není pravda. Jediné co potřebuje k běhu je: správný dech, trénink a nevzdát se.
  Čas plynul a mě dralo srdce, že po 500 m mi dochází dech, píchá mě v boku a moje výdrž je kritická a tak jsem se rozhodla 'běhat'. Začínala jsem na trapných číslech- 2 km a to jakýkoli kopec byl prokládán chůzí.  Když jsem běžela trasu poněkolikáté, kopec jsem vyběhla a vždy jsem měla hroznou radost. Za několik měsíců jsem navyšovala na 4 km. Pamatuji si tu vyčerpanost. Vždy jsem běhala s pitím v ruce a po cestě musela pít. Jednou jsem šla běhat s taťkou a to jsem pokořila 6 km a bez pití, byla jsem nadšená.
  Běh mě omrzel a já začala chodit posilovat, ale vždy před cvičením jsem si dala 30 min běhu na páse. Trénovala jsem pilně celou zimu a pak přišlo jaro. K běhu jsem se vrátila a bála se, že budu začínat zase na začátku. Bežela jsem a běžela a nedokázala jsem věřit tomu, že se nezastavuji, každý kopec jsem dala s výsměchem a 6 km mi nestačilo, trasu jsem si dala dvakrát a nechápala jsem, co se děje. Náhoda? O týden později jsem to zkusila znova a padlo 10 km. Žádný problém. Napadlo mě, že si svůj život spestřím výzvou a proto jsem se přihlásila na závod v běhu.
  V sobotu 8.4.2017 jsem pokořila můj první závod na 10,5 km na Masarykově okruhu. Naprosto nikdy bych nevěřila, jak moc silný a nezapomenutelný zážitek to pro mě byl a hned příští rok se hlásím znova. Běh mě namotivoval vyzkoušet další závody, které mám v plánu a uvědomila jsem si, jak úžasný pocit ze sebe mám, když 2 roky zpátky jsem neuběhla ani 1 km a tento víkend jsem pokořila 10,5 km s osobním rekordem a velmi dobrým umístěním (pro mě).
  Běželo kolem 2000 závodníků a moje ummístění v kategorii bylo 78.místo s časem, který jsem dala pod hodinu a to 58:01.
  Tím jsem chtěla říct, že pokud věříte a rvete se pro něco jako lev, tak to dokážete💪

sobota 8. dubna 2017

Tipy na učení

Krásnou sobotu všem💗
  Exisují 2 typy lidí- ti, kterým stačí 10 vteřin kouknout do sešitu a mozkem si to ofotí a nemusí se učit a pak ti, co do toho zírají hodinu a za boha si to nemůžou zapamatovat. Já jsem takový ten střed, řekla bych, že fotografickou paměť mám, ale potřebuji víc než 10 vteřin, možná je to dobré, ale nadruhou stranu napíšu test a během dvou týdnů nevím, která bije. 
  Pokud se blíží záverečné testy, tak u učení nestrávím pár mitut, ale klidně i hodinu a mám své triky, které na mě pomáhají.

neděle 2. dubna 2017

Deprese, stres, zkouškové období

Zdravím všechny!💗
  Protože v posledních pár týdnech jsem propadla stresu, zažívala depresivní období a to jen kvůli tomu "že to nestihnu" a "že jsou závěrečný testy". Naštěstí tento týden toto období skončilo, teda né, že by nás nechali napokoji a nepsali jsem denně 3 testy- to je klasika, ale už to nesou takový ty testy Život vs. Smrt. Nicméně pokaždé si s depresí ráda pohraji a hodím ji za hlavu a dnes vám ukážu pár typů, co dělám já 😍
1. ORGANIZACE ČASU
 Pro mě nejdůležitějším bodem, jak zvládnout stres je oraganizace času. K tomu je mým velkým pomocníkem diář, protože mozek by na to sám nestačil a také lepící papírky. Pište si testy, co vás čekají, kroužky, doktory, zkrátka všechno s časovými údaji a budete vědět kolik času máte mezi danými věcmi. Také dopředu myslete, kolik hodin vám zhruba zabere učení do jednoho předmětu a rozvrhněte si to tak, abyste stihli pauzu, úklid zkrátka uspořádejte si věci.