17. narozeniny a kosmetické dárečky

by - dubna 05, 2017

Zdravím všechny!💗
  23. března jsem se přehoupla z krásného věku 'sweet 16' na méně sweet 17 a jsem zase o rok blíže dospělosti, zodpovědnosti, řidičáku, maturitě a fuj, raději nebudeme přemýšlet. 
  Moje 17. narozeniny jsem si užila snad nejvíce, ze všech. Sice jsme nehráli slepou bábu nebo schovku jako za mých dětských let, ale snad poprvé za celou historii na moje narozeniny NEPRŠELO, což mi nedává smysl, protože každá moje oslava byla samý déšť a letos mi vyšlo nádherné posezení s přáteli na zahradě.
  V zimě na nějaké malování kalšu, ráno tma a já mám co dělat, abych se vyhrabala z peřin, ale jakmile přijde jaro a budí mě paprsky sluníčka, všechno kvete a všude je spousta barviček a dobré nálady, tak s tím přichází i otevírání mého kosmetického šuplíku a poklady, co tam mám a protože mě kamarádi zanjí jako své boty, tak jsem byla kosmettikou obdarovaná opravdu požehnaně.
  Některé věci jsem si pořídila i sama a rozhodla se, že Vám ukážu a doporučím moje nejnovější kosmetické bomby!😇

   Color Tatoo jsem chtěla už hodně dlouho vyzkoušet a konečně se mé přáníčko vyplnilo a já si pořídila růžové krémové stíny. Musím říct, že mě neuvěřitelně překvapily a ve škole na ně byla samá chvála. Když nevím co, volím tyhle růžové krásky, navíc k jaru pecka. A pak trošku odvážnější mi věnovala kamarádka, která ví, že modrou miluji.  Do 150,-


   Přestože ráda objevuji nové řasenky, zkouším a porovnávám, tak největší favorité jsou pro mě Rimmel a tychle Glosal od Maybelline, které jsem pořídila v setu za 199,-. Kartářek není nijak extrémně velký, zato nádherně zahuštěný, řasy mi hezky odděluje, neslepuje a proslužuje, což od řasenky očekává.
 Do těchto 3 věcí jsem se naprosto zamilovala. Trio od Gabriely Salvete (bronzer, tvářenka a rozjasňovač) je naprosto dokonalá paletka, podle mě i supervhodná na cesty. Paletku od Essence jsem dostala od kamárádky skládá se ze 4 stínů, rozjasňovače a meruňkové tvářenky a musím říct, že mě neuvěřitelně překvapila. Nepráší a vydržela mi celý den. Nalevo hotová magie. Catrice limitovaný rozjasňovač, který není stříbrný ale bronzovo-zlatý a používám ho pořád!
G.S. 149,- 
Essence 130,-
Catrice 70,-
   Moje kosmetička mě mile překvapila, když mi věnovala nádhernou paletku s jarníma barvičkama od BeYu.
   Evička mě nesmírně potěšila, když jsem si rozbalila tento pudr Better Skin od Maybelline. Ještě jsem ho nezkoušela, ale mám ho nachystaný.
   Ve výprodeji jsem ulovila Fit me makeup, jelikož jsem měla pudr, který byl nejlepší, co jsem kdy měla, řekla jsem si, že otesuji tento makeup a pokud hledáte něco ultra lehounkého, co sjednotí a vyhladí pleť, pak je to právě tohle! 299,-

   Dostáváme se k rťenkám a jako první je krásná malionová od Ainhoa passion 396,- a druhá od Niky od RL de young 50,-

   Poslední dobou trpím na popraskanou kůži nejen na obličeji, ale i rtech a babička mi koupila Saloos arganový balzám, který nádherně voní a pomáhá. 109,-
   Od Ondry pak Avon zásilka a nechápu jak zjistil, že miliju meruňky, ale meruňkový šampon mě neuvěřitelně potěšil! A vanilkový sprcháč voní úžasně.
  Nevím čím to je, ale vždy po Vánocích a narozeninách mám zásobu sprcháčů tak na 5 let dopředu, ale Yves Rocher jsem chtěla zkusit už opravdu dlouho a vždy jsem jen očuchávala v obchodě a teď ho můžu vyzkoušet na vlastní kůži. Do 100,-

Máte nějaké produkty z dnešního článku?
Jak vypadá vaše líčení a co používáte?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Tak to vše nejlepší! Mě bude za dva týdny 18, sadly :c
    Jinak koukám, že jsi dostala samé krásné dárečky, máš to moc hezky nafocené.
    Ať se Ti daří! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný článek <3 ty fotky jsou moc pevedene hlavně s tou kytickouu, ty produkty to těžce závidím hlavně to colors tattoo už chci taky delší dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, a ty color tattoo rozhodně doporučuji jsem maximálně spokojená :)

      Vymazat
  3. Páni, tak to dodatečně vše nejlepší :) Krásné kosmetické dárečky :) Mimochodem jestli se mohu zeptat, jak se jmenuje stránka, přes kterou sis tuhle svou založila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :o)) pokud myslíš jako blog, tak ten je na blogger.com a pokud myslíš desing blogu tak je to stažena šablona někde u internetu, přesně už nevím odkaz, ale dávala jsem jiný barvičky, šířky a vše jsem hodně poupravila :)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší!
    Dostala jsi toho opravdu hodně :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně ti přeji vše nejlepší k narozeninkám! Produkty které předvádíš ve článku znám a jsou skvělé. Moc krásné dárečky jsi dostala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc nádherný,propracovaný článek, tu značku rtěnky neznám, ale ta barva je nádherná, mrknu po ní na netu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za koupi, ta barvička je nádherná a hlavně hrozně dlouho vydrží na to, že je krémovější :)

      Vymazat
  7. Páči sa mi farbička rúžov ... a sprcháče od Yves Rocher sú perfektné, ich kozmetiku mám veľmi rada. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  8. Takovéhle dárečky vždycky poteší :)

    OdpovědětVymazat