Jak mít zdravé vlasy? | Moje vlasová rutina

by - dubna 20, 2017

Krásný den všem💗
  V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o pár tipů a rad, jak mt zdravé vlasy a jak o své vlasy pečuji já.
1. Mytí maximálně 2x do týdne
 Znám spoustu lidí, co si vlasy myjí každý den. To je pro vlasy velmi namáhavé, buď se vám mohou vysušovat a nebo až rychleji mastit. Na internetu jsem četla diskuzi, že vlasy se potřebují 'zmastit'. Navíc co je to za logiku, když si vlasy odmastíte a pak je namastíte olejíčkama? Zkuste omezit mytí.

2. Vhodný šampon a kondicioner
 Tady už je na vás, jací budete profíci ve hledání, protože mě trvalo minimálně 2 roky, než jsem nalezla šampon, který mi vyhovuje a nyní používám převážně ten.

3. Do měsíce vlasová kůra
Je dobré, když si najdete jeden den v měsíci a uděláte ze sebe vlasovou bohyni. Já nepoužívám žádné drahé speciáln kůry, o tom to není, ale vystačím si s zábalem z kokosového oleje, který nechám 20 minut působit a poté použiji klasickou vlasovou rutinu.
4. Stříhání konečků
Ke kadeřníkovi chodím obvykle 2x do roka a to vždy na sestříhání konečků. Na léto si většinou nechávám dělat vlasovou oblevu, kdy vlasy sestřihnu o kliďánko 30 cm. Rostou mi ryhle a navíc v létě rychle uschnou, nepotím se a je to taková úleva.
5. Zdravá strava dělá svoje
Pokud se stravujete zdravěji, dělá to taky svoje. od doby co se o jídlo zajímám mám pevnější vlasy, nehty a moje pleť má známky akné jen velmi zřídka a to jsem ještě 2 roky zpět musela ke kožní lékařce.
6. Teplo ano - vedro ne!
Už delší dobu se pokouším vlasy nefénovat. Né vždy mi to vyjde, ale když jsem doma tak nefénuji. Vlasy se mi ale vždy zkudrnatí a načechrají takže vypadám jako po zásahu bleskem, proto někdy používám žehličku a jako ochranu před teplem sprej od Loreal.
7. Omezit stylingové přípravky
Tím myslím laky na vlasy, tužidla ... Vlastně zkušenosti mám jen s laky a to vždy když nutně potřebuji, aby mi účes vydržel, tak si ho zalakuji, ale cítím, že vlasy jsou těžké a vždy večer mám potřebu je umýt.
   Jak už jsem zmiňovala, kokosový olej je nejen skvělý na pokožku, pečení, vaření, ale i na vlasy. Vždy si dám 2 čl rozpustit do mikrovlnky a nanesu na vlasy na 20 minut.
   Už hodně dlouho používám Gliss Kur. Netuším proč, ale je to jediný šampon, který mi vyhovuje. Nevysušuje, nemastí, a nedělá mi hřívu.
  Nicméně jsem objevila regenerační šampon, který používám pár měsíců a pomale se z něj stává můj nový favorit.
   Věc, kterou jsem se naučila použvat naprosto vždy je kondicioner a já použvám jedině tento.
   Jako ochranu před teplem mám už třetí balení tohoto Loreal studio pro.
  Vlasy si myji zhruba 2x do týdne. Šamponem si vlasy umyji 2x a poté nanesu kondicioner, který nechám 2 minuty působit, vlasy pročešu a opláchnu. 
  Součástí kvalitní péče je i hřeben. Já používám Tangle teezler nebo dřevěný od manufaktury.
  A kouzelná věc na závěr je jeden speciální olejíček, který nádherně voní a vždycky po něm slyším samou chválu. Kupuji ho přímo u kadeřnice, ale odkaz, kde ho sehnat je ZDE.





















A co vy? Jaké produkty používáte?

You May Also Like

12 komentářů

  1. Já umývám vlasy ob den... chtěla bych méně často, ale mám velký problém, že se mi fakt hodně mastí, takže když je dva dny neumývám, vypadá to dost blbě. :/ Jinak šampon jsem zjistila, že mi víc vyhovuje pánský než ženský. :D Používám Loreal Paris Elseve For Men, různé druhy. Žádné kondicionéry ale moc nepoužívám... jo a to jak ti rychle rostou vlasy závidím, mě vždycky rychle narostou do určité délky (ale na můj vkus stále moc málo) a pak bych je mohla nestříhat 3 roky a stejně se nepohnou ani o píď. :D

    - Lucy Villain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, pánské šampony jsem ještě nezkousela, sice používám tatkovu pěnu na holení, ale šampony teda ještě ne, tak musím otestovat :D

      Vymazat
  2. Ja som si kedysi vlasy zmývala vždy na 3tí deň, teraz už každý druhý. Vlasy mi rastu veľmi pomaly, napriek zdravej strave, minimálneho fénovania či žehlenia :( keby si vlasy zastrihnem o 30cm tak to som asi holohlavá :-D
    Ty máš vlásky krásne a dúfam že aj ja podobný výsledok časom a starostlivosťou dosiahnem!

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vlasy teda myju většinou obden, ale pokud nemusím vycházet z domu nebo vím, že nebudu moc mezi lidmi, nechávám je až než mi z toho pomalu odkapává olej :D celkově jsem na péči o vlasy vždycky dost kašlala, tak se teď snažím alespoň omezit fénování a tak, achjo, jsem strašná na tyhle věci :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné vlasy!! Ta barva je tvoje? A barvila sis někdy vlasy, nebo chtěla bys někdy? <3 moc ti to sluší já používám kokosový olej ale Jenna vaření a nenapadlo mě ho použít i na vlasy, tak zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) rozhodně zkus a uvidíš, že opravdu dělá zázraky 😍

      Vymazat
  5. Já používám nejvíc Glisskur a Syoss, to jsou moje osvědčené produkty:) Kupuji od nich šampony, kondicionéry nebo i masky na vlasy. Vlasy si fénuju, neumím s tím přestat a myju si vlasy každý den. Je to prostě zvyk.

    OdpovědětVymazat
  6. Od Bione mám hodně kosmetiky, za mě je to určitě jedna z nejlepších kosmetických značek. Mám velmi citlivou pokožku a produkty od Bione jsou velmi šetrné.
    Jinak já si vlasy myji obden, ale dříve jsem se myla každý den :<
    Myslím, že velkým faktorem je i to, zda si člověk vlasy barví a čím. Ségra používá na barvení hennu, jelikož je přírodní, ale mě samotná aplikace i výdrž vadí, takže zůstávám u chemických barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě mám v plánu zkusit vice produktů od bione, protože mě opravdu vyhovují :)

      Vymazat
  7. Tvoje rady určitě využiji, protože to je to, co teď potřebuju.
    Vlasy si normálně myju 2x týdně, ale ten zábal nedělám. Musím s tím začíst.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi kočka! Vlasy máš moc pěkné , hlavně barvu :-) Skvělé tipy, myslím, že tento článek je pro některé slečny velikou inspirací :-))

    OdpovědětVymazat