Můj první Masaryk run | Běh

by - dubna 12, 2017

Ahoj💗
  Kdybyste mi před rokem řekli, že zvládnu uběhnout více než 3 km, asi bych vám poklepala na čelo. Celých 5 let jsem zastávala toho, že někdo zkrátka na dlouhé běhy není, ale to není pravda. Jediné co potřebuje k běhu je: správný dech, trénink a nevzdát se.
  Čas plynul a mě dralo srdce, že po 500 m mi dochází dech, píchá mě v boku a moje výdrž je kritická a tak jsem se rozhodla 'běhat'. Začínala jsem na trapných číslech- 2 km a to jakýkoli kopec byl prokládán chůzí.  Když jsem běžela trasu poněkolikáté, kopec jsem vyběhla a vždy jsem měla hroznou radost. Za několik měsíců jsem navyšovala na 4 km. Pamatuji si tu vyčerpanost. Vždy jsem běhala s pitím v ruce a po cestě musela pít. Jednou jsem šla běhat s taťkou a to jsem pokořila 6 km a bez pití, byla jsem nadšená.
  Běh mě omrzel a já začala chodit posilovat, ale vždy před cvičením jsem si dala 30 min běhu na páse. Trénovala jsem pilně celou zimu a pak přišlo jaro. K běhu jsem se vrátila a bála se, že budu začínat zase na začátku. Bežela jsem a běžela a nedokázala jsem věřit tomu, že se nezastavuji, každý kopec jsem dala s výsměchem a 6 km mi nestačilo, trasu jsem si dala dvakrát a nechápala jsem, co se děje. Náhoda? O týden později jsem to zkusila znova a padlo 10 km. Žádný problém. Napadlo mě, že si svůj život spestřím výzvou a proto jsem se přihlásila na závod v běhu.
  V sobotu 8.4.2017 jsem pokořila můj první závod na 10,5 km na Masarykově okruhu. Naprosto nikdy bych nevěřila, jak moc silný a nezapomenutelný zážitek to pro mě byl a hned příští rok se hlásím znova. Běh mě namotivoval vyzkoušet další závody, které mám v plánu a uvědomila jsem si, jak úžasný pocit ze sebe mám, když 2 roky zpátky jsem neuběhla ani 1 km a tento víkend jsem pokořila 10,5 km s osobním rekordem a velmi dobrým umístěním (pro mě).
  Běželo kolem 2000 závodníků a moje ummístění v kategorii bylo 78.místo s časem, který jsem dala pod hodinu a to 58:01.
  Tím jsem chtěla říct, že pokud věříte a rvete se pro něco jako lev, tak to dokážete💪

A co vy, máte rádi výzvy? :)
Běháte? A nebo se chystáte začít?




You May Also Like

8 komentářů

  1. Seš úžasná Niky, já bych neuběhla ani 1 km,ale snažím se vždycky sama sebe nějak nakopnout :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, tak třeba se ještě víc pokoříš příští rok :D Moc ti to sluší na těch fotkách a máš roztomilého psíka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jojo Ferda, to je fakt jedinečnej pes :D

      Vymazat
  3. Tak to gratuluji a jen tak dál. Já si vždycky říkám, že bych mohla začít běhat, ale od té doby, co stepuji, tak na zahradu vytáhnu dřevěnou desku a stepuji.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Step jsem chtěla dělat jako malá, je skvělé, že se tomu věnuješ :)

      Vymazat
  4. Tak já jsem nějak zkejsla v té fázi "přes pět km ani náhodou", ale třeba se to časem zadaří :D i když je fakt, že aktuálně když už mám čas na nějaký pohyb, tak si většinou radši zvolím činky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě,drzim pěsti :D to já se zase nemůžu dokopat k činkam, ale mám to v plánu :D

    OdpovědětVymazat