Posilování břicha

by - dubna 24, 2017

Pěkné pondělní ráno💗

Dneska bych vám chtěla představit velkou část toho, co mě baví a naplňuje mě. Zjistila jsem, že již 2 roky se zajímám v určité míře o pohyb, stravu a celkově jiný životní styl a za ty dva roky se mi nahrnula opravdu spousta dobrých bohužel i špatných zkušeností.
  Nicméně nejčastější dotazy se týkají právě toho, co cvičím a malý kousek vám dnes prozradím.
 Na začátek vám musím sdělit několik velmi důležitých věcí:
  1. Pokud začnete cvičit, musíte to dělat, proto, že vás to baví.
  2. Svaly se vám neobjeví za 14 dní, je to otázka několik měsíců.
  3. Musíte být motivováni, mít pevnou vůli a nikdy to nevzdát!
 Zhruba 70% tvoří strava a zbylých 30% pohyb, takže pokud budete jíst kvalitní potraviny, nějak extra se neomezovat a do toho dáte pohyb, půjde to jako po másle.
  Hubnutí a pěkná postava není žádné jezení zeleniny, držení diet a hladovek a stálé cvičení či počítání kalorií! 

 Můj cvičební plán na břicho

200x sed-leh
90x přítah (sedím na zadku a přitahuji nohy k sobě od sebe)
80x šíkmý sed-leh
40x prkno na zemi - ležím na zádech a zvedám nohy 
40x zvedačky - ležím na zádech a zvedu ruku a zároveň nohu a dotknu se, tak to dělám 20x na jednu stranu (nohu) a 20x na druhou.
100x nůžky - sedíme a kmitáme nohama
100x otáčky -sedíme a mírně se položíme jako bychom si chtěli lehnout, ruce si dáme za hlavu (uchytíme jako při sedu- lehu) a pravý loket pokrčíme k levému koleni, poté levý loket k pravému koleni a takto střídáme.
60x přitažení ke kotníkům - ležíme na zádech a přitahujeme se se kotníkům
50x prkno se zapřením - ležíme na zádech a něčeho se chytneme nebo dáme ruce za hlavu a nohy pokrčíme k břichu, vztyčíme nad hlavu, poté zpátky k břichu a protáhneme a opět pokrčit, nahoru zpět a natáhnout.
3 minuty prkno lokty ( 3x 1 minuta)- jednu minutu dělám prkno v rovině, další minutu pohoupávám boky ze strany na stranu a třetí minutu přešlapuji v prknu nohama doleva a doprava.
2 minuty kolo - ležíme na zádech a děláme, že jedeme na kole.
100x "běh v prknu" - uděláme prkno, ale na dlaních a poté jen "běháme" pravá noha k prsou, levá, pravá, levá...
160x panáci - stojíme a skáčeme, ruky a nohy od sebe a k sobě
+ cviky s balónem 
  1. Lehneme si na záda a balón si dáme do rukou, zvedneme ruky a nohy a balón přendáme do nohou, zvedneme nohy ruky, přendáme do rukou.
  2. Uděláme jakoby prkno, ale balón budeme mít pod nohama a přitahujeme ho k sobě a od sebe.
Tohle jsou všechny cviky, které na břicho dělám, jak jsem říkala stará klasika, pokud dělte něco speciálního, určitě se o to se mnou podělte😇
Cvičím opravdu zřídka. Svůj pohyb jsem si rozhodla zorganizovat do několik rozdílných aktivit a tak mi to vyhovuje nejvíce. Chodím plavat, na jógu, tančit a do posilovny a když mi zbyde nějaké to volnečko nebo nějaký kroužek odpadne tak právě tento plán cvičím doma.
Snad jsem vás namotivovala si můj plán zkusit zacvičit :o)
Chtěla bych ale upozornit, že pokud necvičíte dlouhou dobu tak můj plán je pro vás náročný. Já začínala na 15 sed-leh a nyní jich je 200, proto je třeba si cviky upravit :o)

 


A co vy, jak zvládáte pohyb?


You May Also Like

10 komentářů

  1. Wow! Moc pěkný článek!! Máš strašně pěknou postavu!!
    Já se k cvičení dokopávám už strašně dlouho ale vždycky si najdu nějakou výmluvu..třeba, že to není zas tak strašné, ale přitom se svou postavou nejsem vůbec spokojená. V nejbližší době si mám v plánu vytisknout cvičební plán od Kayly a jít do toho na plno.
    Co mě do cvičení hodně namotivovalo? Tak určitě to, že budu moct nosit oblečení odhalující bříško, nebudu mít na koupališti blbý pocit apod.
    Tvoje postava je ta, které bych chtěla dosáhnout. A určitě si mě namotivovala! :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný břicho :D no mě ani batiste moc nevyhovuje

    OdpovědětVymazat
  3. Bože! Tak to břicho je dokonalost! <3 Já se k cvičení až tak nemám, ale asi bych měla, protože začínám vypadat jak velryba! :D
    Super článek! <3 :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Také mám blog a byla bych nejšťastnější člověk na celém světě, kdyby ses podívala! <3 Uděláš mi tím největší radost na světě! <3 Tvůj blog je úžasný určitě se sem budu vracet! :* Jsi moc milá a sympatická a hned se přidám mezi tvé pravidelné čtenáře a začnu sledovat všechny tvé sociální sítě! :D <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, určitě se na tvůj blog ráda podívám :)

      Vymazat
  4. Nikolko, ty seš korba jak sviň!! Největší motivace, inspirace všechno, určitě více takových článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :) určitě si udělám poznámku na další články :)

      Vymazat
  5. Bříško závidím :< Já bohužel nijak pravidelně necvičím, postavu se snažím udržovat pouze stravou, ale dříve jsem cvičila docela pravidelně. Jen od té střední mě to tak nějak pustilo, víc učení, méně času, únava. Ale znám dost lidí v mém věku, co cvičení fakt baví a je to součást jejich života ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že strava rozhodně k udržení postavy stačí, já patřím mezi tu skupinku, co už si bez sportu nedokáží život představit :)

      Vymazat
  6. -.- -.- -.-
    Teď už se nedivím, že máš tak dokonalý břicho.
    Já dám tak 50 sedů lehů a jsem grogy :D
    Můžu se zaptat, jak často cvičíš břicho a kolik minut zhruba? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teďka se stydím, protože se musím přiznat, že na břicho jsem naposledy cvičila tak 2 týdny zpátky :DD Nicméně pokud cvičím tak je to vždy tak 40min intenzivní cvičení a 20 minut protahování :) jinak snažila jsem se tak 2x do týdne :)

      Vymazat