Tipy na učení

by - dubna 08, 2017

Krásnou sobotu všem💗
  Exisují 2 typy lidí- ti, kterým stačí 10 vteřin kouknout do sešitu a mozkem si to ofotí a nemusí se učit a pak ti, co do toho zírají hodinu a za boha si to nemůžou zapamatovat. Já jsem takový ten střed, řekla bych, že fotografickou paměť mám, ale potřebuji víc než 10 vteřin, možná je to dobré, ale nadruhou stranu napíšu test a během dvou týdnů nevím, která bije. 
  Pokud se blíží záverečné testy, tak u učení nestrávím pár mitut, ale klidně i hodinu a mám své triky, které na mě pomáhají.

  Né vždy si vypínám mobil, ale odnáším ho do jiné místnosti někam daleko ode mě nebo aspoň vypínám upozornění, protože mě to láká sjíždět instagram a mohla bych si psát s lidmi další hodinu.
 ZVÝRAZŇOVAČE používám neustále a mám jich pořádnou zásobu jak doma, tak i v pouzdře. Nejraději používám od Kores.
 Dostáváme se k další důležité věci a to je, že si zvýrazňujte jen to podstatné, protože zvýrazňovat si celý odstavec nemá cenu.
 PAPÍRKOMÁNIE je u  mě velice oblíbená, protože papírky lepím úplně všude a díky nim na nic nezapomínám. Opět jich mám pořádnou zásobu a ráda si jimi zakládám stránky v sešitech, slohách, diáři, zkrátka všude.
 A protože říkám všude, tak papírky využívám i takto. Nad stolem mám poličku a vždy si na daný papírek napíšu předmět s úkolem a nalepím na poličku. Až mám splněno s radostí strhnu a vyhodím.
 Tenhle trik jsem vživotě nevyužila, protože si slovíčka pamatuji z fleku. Ale určitě každá zná KARTIČKOMÁNII, která lze použít nejen na slovíčka, ale i vzorce, zkrátka na cokoliv.
 SCHÉMA je pro někoho velice důležité, já neměla nikdy potřebu si něco takového udělat, ale mé kamarádce tento trik opravdu pomáhá. Velkým naspisem si napíšete danou látku a z ní pak vedou bubliny, na co se dělí nebo co to obsahuje (zde jsem použila starou látku do chemie) a já ráda kreslím obrázky.
 Mobil a sluchátka značí hned dvě věci. DIKTAFON- zkuste si nahrát látku a před spaním si ji pouštět, lépe se vám to zapamatuje. HUDBA- někomu při učení hudba pomáhá, nemůže se učit, když je moc velké ticho, nebo si dokonce látku zpívá do rytmu písničky. Metodu učit se s hudnou nenávidím, protože mě to ruší, ale to zpívání preferuji 😃
   Ráda si v průběhu učení také zahraju na učitelku a vypíšu si otázky na které by se mohl učitel zeptat v testu a věřte mi, že mi to vždy z 90% vyjde.
A protože učení je velice vyčerpávajcí, tak se v průběhu občerstvěte. Já vždy volím tvaroh s ovocem a hromadou oříšků či čokokuliček, ale jako odměna stačí i oříšková tyčinka v medu.
A jak se učíte vy?

You May Also Like

11 komentářů

  1. Suprové tipy, některé z nich jsem využívala a budu využívat i nadále:D Ale třeba ty kartičky nebo schéma, to mě úplně minulo. Všude si lepím papírky, všechno si píšu do diáře a tak:D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy! A to s tou sváčou jsi mě teda úplně inspirovala, protože já nesvačím, ale tvaroh a čokokuličky bych si klidně dala :D zvýrazňovače jsou u mě uplná klasika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, svačinka je hodně důležitá,navíc mě to vždycky spraví náladu :D

      Vymazat
  3. moc hezký článek, můj největší problém je telefon, já bych potřebovala vypnout i takové to blikání, protože mě to pořád rozptyluje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, mám to hodně podobné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zase diktafon hodně pomáhá, skvělé tipy, už se moc těším na další článek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nový článek bude už zítra :)

      Vymazat
  6. Ja som bola zvyraznovaci kral :), ale tiez som si musela robit poznamky a hlavne si to potom vsetko na hlas povedat, inak som to nevedela
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem úplně zapomněla připsat, také si mluvím nahlas a kolikrát se látku naučím, jen když chodím :D a pak mám strach, že až budeme psát test a budu muset sedět, tak mi to vypadne :D

      Vymazat
  7. Skvělý tipy! U mě rozhodně funguje to podrthávání a hudba - na spotify jsem našla skvělej playlist na učení, kterej je plnej instrumentální hudby a strašně mit o pomáhá. Potom už jenom opisuju, opisuju a opisuju, zcvrknu látku až tak, že se to vejde na post it notes :D. To je jedinej způsob, jak si to zapamatuju :D
    Jace je skvělej,naprosto tě chápu :D Ale mám slabost pro Aleca, Simona i Magnuse, vlastně skoro všechny :D
    http://lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat