Vzpomínky na duben

by - dubna 28, 2017

"Není málo času, který máme, ale mnoho času, který nevyužijeme." - Lucius Annaeus Seneca

  Hlavou mi stále pluje jedna a ta samá myšlenka. Uvažuji nad tím, jak čas utíká strašně rychle a zda mám šanci stihnout můj seznam přání, co bych chtěla v životě dokázat a kolik věcí bych chtěla vidět. 
  Jelikož miluju fotky a všechny své deníky, pozvánky, sbírky pohlednic - zkrátka všechny své vzpomínky, rozhodla jsem se udělat "projekt" - takový, že každý rok si vytvořím své vzpomínkové album. 
  Rozhodla jsem se proto vydávat články, ve kterých se s vámi budu dělit o zážitky, které jsem daný měsíc zažila a motivovat tak dál sebe i vás, abychom si každý den užili co nejvíc naplno💪😉
Jeden z nezapomenutelných zážiků v mém životě se stal právě letošní rok v dubnu, kdy jsme se s kamarádkou vydaly na společnou procházku a přišel za námi tento velice přítulný daňek.
Že maturitní támata a projekty jsou hrůza? Tento rok ne!  Letošní rok jsme si vylosovaly CHKO Žďárské vrchy a naše práce se týkala jak teoretické, tak i praktické části, kde jsme dané místo jely prozkoumat. S kamarádkou jsme byly naprosto nadšené. Bylo to dobrodružství a v létě chceme jet znovu.
Teprve nedávno jsem se dozvěděla, že máme u nás něco tak dokonalého jako je lom Hády. Nedalo mi to a s mojí kamarádkou ze školky jsme se rozhodly spáchat výlet. Navíc nám vyšlo počasí, takže se mi ani nechtělo chodit nazpátek.


S touto kamarádkou probírám veškeré hovadiny světa a právě v dubnu jsme se viděly často, což by tak mohlo být pořád. Spala jsem u ní snad 2x za týden. Jednou ve všedním dnu, takže ranní přípravy do školy jsme zvládly na jedničku a špagety na oběd byly luxusní. Každopádně to bych nebyla já, kdybych neměla v plánu milion procházek, plánů, úkolů a tentokrát jsme nešly do lomu, což bylo původně v plánu, ale odbočily jsme směr Hádecké lesy, kde jsme nafotily nádherné fotky.
Víkend, co jsem spala u Lucky byly Velikonoce. Ty mám ráda jen proto, že peču mazanec, babička nám posílá beránka a brácha vymrská tunu sladkostí a polovinu zabavuju 😂 Letos jsem upekla tavrohový mazanec a ten okamžitě zmizel, byl výborný. No a ve stejný den jsme ještě s Luckou pekly kynutý mazaneček, který byl hnedka následující den na snídani.
Největší zážitek z celého dubna je běžecký závod. Dokázala jsem něco, co bylo pro mě ještě minulý rok nemožné a já si tak dokázala svou cílevědomost a vytrvalost. Byla to pro mě neuvěřitelná životní zkušenost a nikdy na to nezapomenu.😍
No a jako každý den, měsíc, rok jsem si užívala mňamózní svačinky a snídaně a ve sportu jsem nepolevila, což se musím pochválit 😙
A jaký byl váš duben? 😇









You May Also Like

12 komentářů

  1. Tyjo Nikys, jak tak koukám se fakt nenudíš a užívás života naplno! !❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tos toho za duben stihla poměrně hodně! Já nebyl výletovat ani nepamatuji :<
    Snídaně a sváči vypadají fakt dobře, já ovoce úplně zbožňuji a na jaře a v létě ho jím 2x tolik :D
    Ať se Ti daří, jak ve cvičení, tak v blogování, na Tvůj blog se vždy ráda vracím ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně, už se těším na léto, kdy se budu moct ovocem přejídat <3 :D já výletuji skoro každý víkend :D
      Děkuji moc, jsem ráda, že mě často navštěvuješ :)

      Vymazat
  3. Tak to jsi si duben pořádně užila. Jen tak dál. Teď přemýšlím, co jsem dělala já. Určitě něco jo. Můj diář přetéká akcemi a vzpomínám si, že jeden týden v dubnu jsem byla naprosto vyřízená a měla jsem strach, jestli všechno stihnu.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát si říkám, co bych bez diáře dělala, asi bych byla úplně ztracená :D a ještě když přetéká akcemi páni, tos musela mít taky napilno :)

      Vymazat
  4. Páni s tebou by se člověk opravdu nenudil, potřebovala bych s tebou vyletnicit, protože já se jen tak někam nedokopu :D tak ať máš i tak nabitý kveten :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co tak koukám do svých poznámek, tak v květnu určitě nuda nebude :D a už teď se těším na "vzpomínky na květen". Já se naopak dokopavam furt někam pořád no...spíš bych se mela dokopat taky být doma někdy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ježišmarja, ten daněk! <3
    Vypadá to jako dost akční měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, je na co se koukat, s těmi přáními, které si chceš splnit to mám podobné, vázne to, uvidím co bude dál...

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky a hlavně zážitky!! :-) Máš skvělou postavu, jsi moc šikovná! :-) wow.

    OdpovědětVymazat