Knihomolka | Nákupy knih květen 2017

by - května 28, 2017

Ahoj všem do slunečné neděle🌞🌞
Venku je opravdu krásně a zrovna když je takové počasí tak nejraději ležím v zahradě či na přehradě někde na dece, hezky u vody, opaluji se, popíjím svou domácí ledovou tříšť a u toho se zlehka přemístím buď do světa svých myšlenek a snů a nebo do role knižního hrdiny. Nevím, čím to je, ale v létě je zkrátka období kdy čtu tak o 70% více než v zimě (proto taky mimochodem hodlám začít s povinnou četbou). 
  Není to tak dávno, co jsem měla z knihovny vypůjčené město z kostí na doporučení kamarádky a hned po dočtení jsem věděla, že zkrátka tuhle sérii musím mít ve své knihovně. Trošku jsem mákla na brigádě a koupila si rovnou celý box a už se moc těším, až se do něj začtu. Mimo to jsme byly s kamarádkou v levných knihách, kde jsem pořídila také menší úlovky.


Nástroje smrti: série 6 fantasy knížek. 
Autorka: Cassandra Clare.
Anotace 1. dílu: 
Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy a vstoupí tak do světa lovců stínů, bojovníků, kteří mají svět chránit před démony. A už z něj nevystoupí, protože její život se převrátí vzhůru nohama... Co je Clary vlastně zač? Kde se vzaly její schopnosti? A jsou pro ni spíš prokletím, nebo požehnáním? Zábavná, odvážná a neotřelá fantasy slibuje svým čtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.
Honocení knih: okolo 90%
Cena: 1533,- za celý box šesti knih-


 To bych nebyla já, kdybych si nepořídila něco takového. Na tuto Raw kuchařku jsem se dívala už přes půl roku a konečně jsem si ji odhodlala koupit. Úlovek je z levných knih.
Raw kuchařka:
Dnes jsme si zvykli, že se dá vše koupit, žijeme ve stresu, nedostatek pohybu omlouváme nedostatkem času. A tak se přejídáme, jíme ve spěchu, nepravidelně, obklopeni fast foody, neodoláme jejich rychlé a nezdravé nabídce. Nezdravý způsob života se odráží na naší náladě, jsme unavení a tloustneme. Ale nikdy není pozdě se změnit!
Autorka: Ria Trefl Nová
Hodnocení: 80%
Cena: 59,-
Udělala jsem si také obrovskou radost a koupila si 2 nádherné květované sešity za 19,- dále stříbrný sešit s tvrdším obalem za 9,- a tlustý deník s tvrdými deskami jen za 19,- 
Takže pokud něco takového hledáte i vy, tak si zajděte právě do levných knih.

A jakou knihu jste naposledy četli vy?
Koupili jste si v poslední době nějaký knižní úlovek?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Raw jídla bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hrozně raw jídla chutnají- často nakupuji tyčinka a tak, ale nějaké doty jsou šíleně drahé, proto se těším, až otestuji tuto kuchařku a udělám si nějaký raw levněji :D :)

      Vymazat
  2. Série Město z kostí mě nijak neláká. Momentálně čtu Prach, jelikož jsme si strašně oblíbila postapokalyptické knížky.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat