My makeup routine

by - května 20, 2017

Víkend před námi a já vám přináším nový článek spíš z Beauty stránky. Na blogu jsem postovala 'My skincare routine', kterou naleznete ZDE.
  Protože za okny je už oficiálně teplo a nehrozí žádné vstávání za tmy a lenošná nálada, tak mám po ránu opravdu chuť vyskočit z postele, udělat si pořádnou snídani a popadnout mou kosmetickou taštičku, nicméně na druhou stranu je teplo a malování je extrémně zbytečné, tak jsem si pro vás připravila lehkou rutinu s trouchou šťávy.



 Začínám naprostou klasikou a to je čištění obličeje, používám micelární vodu na problematickou pleť od Garnieru, popřípadě Biodermu nebo vodu od Ryoru.
 Hydratuji každé ráno a večer a používám krémy od Ryoru Aknestopu noční a denní krém.
 Normálně makeup nepoužívám, ale pro ty, kdo ano, jsem zvolila snad nejlehčí makeup na světě a je to tento od Fit me Maybelline a pleť dělá dokonalou.
 Štětce mám z Aliexpressu za pár šlupek a jsou perfektní, škoda jen, že nejsou malinko větší.
 Všechno pudruji pudrem od Dermacolu, štětec od essence kabuki.
 Rty hydratuji eosem (mentolový), hodně ráda mám také balzámy od Balea nebo Yves Rocher (kokosový bych snědla).
 Opravdu lehce vykreslím obočí, používám buď tužku od Nyx nebo Miss sporty.
 Obočí fixuji gelem a tento je konkrétně od NYC, hodně dobrý je i essence, tedy mě vydrží celý den a za 50 kč se to vyplatí.
 Jiné řasenky než od Rimmel a Maybelline nepoužívám, toto je Go extreme od Maybelline.
 Tady je ta šťáva- mé oblíbené trio od Gabrielly Salvete, používám rozjasňovač pod obočí, někdy nad lícní kosti a růž na tváře.


 Celé líčení ladím jen nude rtěnkou v odtínu 02 od Dermacolu.

  Tady jsou všechny použité produkty💗




A jak vypadá vaše každodenní rutina?
Jaké používáte produkty?
Také máte problematickou pleť?

You May Also Like

9 komentářů

  1. to já používám bázi a mekeup od astoru a jsem s tím velice spokojená.. makeup vydrží fakt celý den a i když se sprchuju a oplachuju obličej vodou, tak ho odličuju nejmíň 4 tamponky.. řasenku mám pokaždé jinou.. jedinému, co jsem už dlouholetě věrná je oční linka od miss sporty.. :) ... na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám takhle oblíbené linky od Gabrielly salvete, vždycky si řeknu že vyzkousim jiný a pak stejně jdu pro ty Gabrielly :D jinak super tip, astor makeup chci už dlouho vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Bude to znít divně, ale fakt se mi líbí jak fotíš kosmetiku :D a já se sice poslední dobou nemaluji vůbec ale chci zase začít a tohle je podle mě perfektní způsob :) a nejvíc vhod mi přijdou ty typy, skvělý! :)
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé rady, jsi úplný profík, nemám nic proti tomu se nechat poučit, ale musím napsat, že ti to sluší i bez líčení, máš to štěstí, že patříš k holkám co jsou překrásné od přírody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to mě moc potěšilo, protože mě to tak nepřijde :D ale mockrát děkuju :)

      Vymazat
  4. Niky, ty jsi hrozně nádherná i bez malování :D achjo, to ti tak hrozně závidím. To líčení tě dělá o hodně starší, ikdyž nejsi nijak moc namalovaná, někdy bych tě chtěla vidět fakt jako s kouřovkama nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zkrátka na takový věci moc netroufam :D ale třeba někdy casem se odvážu, každopádně můžeš mrknout na jarní líčení, tam jsou kourovky, ale barevný :)

      Vymazat
  5. Já si vystačím s 5 základními produkty ♥ (co se týče dekorativní kosmetiky, micelárku a krémy nepočítám), a to: korektorem, pudrem, řasenkou, tužkou na obočí a rtěnkou. Má pleť má docela velkou tendenci nechávat ucpávat póry, proto makeup nepoužívám ._.
    A když mám zrovna čas, tak si trochu pohraji se stíny, ale ty mám taky jen asi v 5 barvách na jedné paletce.
    Upřednostňuji takové přirozené líčení a podle Tvého článku soudím, že Ty taky :-D Jinak ten gel na obočí nejspíš vyzkouším, za ty peníze tomu dám šanci! :-D

    Pěkný článek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak musím říct, že v kosmetické stránce jsme úplně stejne :D paletky mám sice dvě s tím, že mi jednu dávala kamarádka k narozeninám a používám je jen výjimečně :) ten gel na obočí je super, není drahý a fakt jsem s ním moc spokojená :)

      Vymazat