Odpolední dýchánek s Lucy | Vanilkové muffiny

by - května 24, 2017

Přeji všem příjemný středeční den💗
Protože jsem ujetá na pečení, což už asi možná víte, tak by vás ani neměl překvapovat receptový článek, tentokrát na vanilkové muffinky. Co ovšem bude novinkou na mém blogu bude rubrika Odpoledního dýchánku. 
   Moji kamarádku učím snídat, ale také jsem jí představila mozzarellu, na které je teď mimochodem nejvíc závislá, no a protože jsme na Velikonoce dostaly chuť zkupéct (zkusit upéct) mazanec a náramně se povedl, tak nás to neodradilo od dalších testování receptů a mě napadla jedna věc.
  "Co kdybychom se jednou týdně navštívily? Jeden týden u tebe, druhý u mě a pokaždé by ta jedna měla za úkol pohostit druhou?"
  "Hej, to je dobrej nápad." Asi takhle se mnou Lucy souhlasila a tak vznikl Odpolední dýchánek, navíc na jaře s dekou venku, kamarádka vám napeče? Kdo by to nebral, žejo?😁

Potřebujete:
  • 250g hladké mouky (špaldové, bílé...)
  • 50g mletého cukru
  • 2čl přášku do pečiva
  • 200ml teplého mléka
  • 45g změklého másla
  • špetka soli
  • 2 vejce
  • 60g vanilkové lindt čokolády nastouhané na kousky
  • vanilkové aroma (není nutné)
 Postup:
  1. Navážíme si mouku, cukr a přídáme špetku soli a přášek do pečiva, promícháme.
  2. Všechny tekuté ingredience pomocí vidlličky vyšleháme.
  3. Tekutou část nalijeme do sypké a pořádně promícháme, aby v těstu nebyly hrudky.
  4. Nasekáme si vanilkovou čokoládu a 1/2 dáme do těsta.
  5. Muffinky lijeme do muffinkové formy nebo papírových košíčků.
  6. Na závěr ještě posypeme zbylou 1/2 vanilkové čokolády.
  7. Pečeme v předehřáté troubě na 180°C zhruba 15-20 minut.









A jaké moučníky chutnají vám?

You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc se mi líbí ten nápad s odpoledními dýchanky:) To já s kamarádkou plánujeme udělat si nějaký piknik venku, takže potom taky budu péct nějaké dobrůtky:)
    Jinak ty muffiny vypadají lákavě! Zrovna příští týden se chystám péct, tak se možná nechám inspirovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, napadlo mě ještě jednu část udělat kakaovou- že do těsta přidáme kakao, ale tak zase někdy příště, ale vanilková kombinace je dokonalá! :)

      Vymazat
  2. Ten dýchánek je opravdu dobrý nápad a ještě venku na dece to bude úplně nejlepší.
    Ty muffiny vypadají naprosto skvěle. Určitě je někdy upeču.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Takový dýchánek je dobrý nápad! To já na dýchánkování nemám moc času, ale taky se docela často scházíme s kamarádkou co ode mě bydlí pár metrů :-D

    Recept vypadá fakt skvěle, úplně mám na ty muffiny teď chuť! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. závidím, to já mám všechny kamarádky daleko :D a musím říct, že dýchánkuji výhradně u kamarádek, doma nestíhám :D

      Vymazat
  4. Jé skvělé, tak to by mě ani nenapadlo, už těĎka se těším na další dýchánek, už víš co budete péct? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) no zatím mám jeden tip, ale to se nechte překvapit :)

      Vymazat