Red mood

by - května 12, 2017

Krásný páteční večer všem💗
Článek nebyl, ani nepamatuji. Nastal květen a s ním i období, které mám z celého roku nejraději. Nejen, že je venku krásné počasí, ale všechno kvete, voní a to mi ještě více dodává tu jarní atmosféru a chuť do života. Proto je pro mě květen obdobím, kdy trávím čas ve všech koutech Česka a že letos toho není zrovna málo. To je taky důvod, proč o sobě dávám vědět až teď. 
  Rolovala jsem můj blog a všimla jsem si, že dlouho nebyl outfit a čirou náhodou jsem zrovna dnes byla s kamarádkou fotit v mé nejoblibenější halence.


Na sobě mám červenou halenku z H&M za 199,- (původní cena 799,-), šněrovací tmavé džíny z Tally weijl za 599,- a na nohách pak boty, které mi věnovala kamarádka. Outfit jsem sladila červeným lakem na nehty od Gabrielly Salvete.
A co vy? Máte rádi červenou?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Já jsem to zase zanedbávala do loňska, letos se držím, dvakrát týdně si dělám peeling obličeje i těla a dvakrát měsíčně nějakou masku :) a denně se odličuju a mažu krémem a mám úžasnou pleť :))) chci udělat článek s čím se maluju a pak ještě druhý moje péče o plet

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak na články se moc tesiim😇😇

      Vymazat
  2. Na takovéhle odvážnější barvy moc nejsem, ale Tobě moc sluší! Líbí se mi jak je to takové svěží a zároveň elegantní. Cena halenky je pro mě hodně překvapující, to museli mít v H&Mku velké slevy, ne? :-D
    Jinak také mám toto období nejraději, ale zas lituji alergiků, ti v tuhle dobu zažívají peklo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že ani já si netroufám na zářivé barvy jako žlutá, zelená, ale na takovou tyrkysvou a červenou nedám dopustit :D a v H&M to byl super úlovek ještě jsem to našla někde zahrabaný :D Já bych nemohla být alergická, protože jaro miluju :)

      Vymazat
  3. Nikolko, hrozně moc ti to sluší! :) Obdivuji tu červenou, hrozně ti sedne, jinak barva bot se k tomu hodí dokonale! :) těším se na další outfit <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, i já se těším na další outfit, jsem zvědavá, do čeho se pustím tentokrát :D

      Vymazat
  4. Jsi krásná. Moc ti to na fotkách sluší, a ta červená halenka? Nádhera!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se červená líbí a chtěla bych i červené šaty, ale ona mi vůbec nesluší. Za to s bordovou jsem kamarádka a i tuhle barvu mám moc ráda.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat