Jak být šťastný?

by - června 16, 2017

Krásný pátek všem🌸
Jakto, že máš pořád tolik energie?
Ty seš až moc hyperaktivní...
Proč bereš všechno tak pozitivně?
Ty a být naštvaná, nevěřím...
  
Nemám ADHD, přesto tyhle věty slýchám až moc často. Je pravda, že už od malička jsem člověk, co nevydrží doma sedět na zadku (jeden z důvodů, proč namám ráda školu, protože tam celý den sedíte, jó kdyby se učilo za chůze, fajn moc přemýšlím :D). Cestování a poznávání nových míst je mou vášní a také životním cílem, proto stále něco podnikám, ale jak jsem se vypracovala k až takovému přísunu energie? 
  Zdravý životní styl - jednoznačně. Neříkám to jen já, ale zkušenost mám od mnoho dalších lidí, kteří mi  potvrdily, že jakmile začnete o své tělo vnitřně pečovat a tím myslím kvalitní strava, nejen, že se bude cítit lépe, svěže, ale objeví se ve vás neuvěřitelný přísun energie.
  


Pohyb - co vás baví? Každého naplňuje něco jiného, někdo je blázen do běhání, jiný do míčových her, pak se tu najdou plavci, gymnastky, basketbalisti, fitko či protahování Joga - je něco tak kouzelného, upřímně nikdo, kdo to nezkusí mi nebude věřit, ale jakmile se vracím z lekcí, cítím se jako hadr. Jsem uvolněná, usměvavá, mám takový pocit čistoty a další den mě nebolí žádná část těla. Joga je lék jak pro vaši duševní, tak i fyzickou stránku.
  
Náplň vašeho "já" - každý je jiný. Někdo rád fotí, jiný píše knihy, další básničky, někdo miluje malbu a jiného uklidňuje hra na hudební nástroj. Někdo skládá vlastní hudbu a pak jsou tu váleči v knihách. Dělejte to, co vás baví, naplňujte si vaše sny, plňte si přání.
   
Všechno zlé je k něčemu dobré - Tuhle větu odemě uslyšíte milionkrát, protože to je jedna z velmi důležitých věcí, co jsem se v životě naučila. Nikdy nevyjde nic jak chcete do detailu, každý v něčem selže, všichni děláme chyby, ze kterých pak plynou ponaučení a tím jsme pak moudřejší.

Buďte sami sebou, sebedůvěřivý a sebejistí- Žijeme v době, kdy je všechno naopak, nebo naopak, jak bych si přála já, lidé jsou falešní, hnusní a dělají všechno proto, aby to přineslo co nejvíce jim a vy si musíte dávat sakra bacha, abyste nenaletěli. Lžou, závidí a pokud nemáte sebedůvěru, tak vás tito jedinci dokážou stáhnout hodně dolů a pak je na vás, abyste měli svou hlavu a uvědomili si, že to oni závidí vám a navádí vás na špatné věci jen proto, že závidí a chtějí, aby oni byli na tom lépe než vy.
  Na nic si nehrajte, to je další dobrá rada. Přetvařovat se nevydržíte věčně a zapadnout do společnosti jako někdo jiný není dobré. Ostatní vás musí brát takový jací jste.
   

Přátele do popelnice- Za tohle rozhodnutí jsem neskutečně ráda. Vždycky ve vašem životě se najde nějaký "kamarád" pro kterého jste nejlepší, ale jen když něco potřebuje, spousta jich je falešných a je na vás rozpoznat ty pravé a ty špatné "vyhodit do koše." Na tohle nemám nějaký speciální recept :D Já to poznala ve svých nejtěžších chvílích života, kdykoli jsem měla problém, byla jsem na dně, tak mnozí se vymluvili, přestali se se mnou bavit, jen ti pravý přátelé zůstali se mnou, přes všechny pekla a zůstanou se mnou už navždy.
  

Pozitivismus - zjistila jsem, že trápit se v depresích kvůli nějakým pitomostem jako hádky s přítelem, v rodině, s přáteli, být naštvaný kvůli pětkám ve škole nebo zuřit, když spálíte rovnou 2 plechy cukroví je na NIC. Vlastně jsem z toho neměla nic jiného než špatnou náladu a vyhozené peníze za posmrkané kapesníky (né tak zlý to nebylo..ale chápete) , hrozně ráda pomáhám lidem a i největší průser dokážu obrátit na srandu a ukázat tak, že nemá cenu se zbytečně trápit. Lepší je najít správné řešení a zapojit mozek. Proto, když mám chuť roztrhat někoho jako hada, tak se jen nadechnu, usměju a jsem v chillu ne, pohoda, kašlu na něj, přece se nebudu já stresovat a kazit si den.

 Přetékám energií?
  Zde bych chtěla shrnout vše, proč se cítím tak plná energie a štěstí. Každé ráno začínám snídaní, která mi hnedka spraví den. Celý den si rozvrhnu tak, abych stihla co nejvíce potřebných věcí a zároveň se věnovala tomu, co mě baví. Mám kroužky, čtu knihy, hraji na klavír, navštěvuji lekce jógy, vídám se s přáteli. Věřím své rodině a blízkým kamarádům, k ostatním názorům přihlížím střídmě. Dříve jsem měla problémy s váhou (zhubla jsem a měla jsem podváhu 15kg, všichni si na mě ukazovali a měli na mě narážky, začala jsem se zajímat jídlo pohyb a postavu si poměrně dost vypracovala, 15kg mám zpátky a cítím se šťastně a pak jsou tu tupci, kteří vám říkají špeku a tlusťochu měla bys zhubnout) jó problém je v tom, že já VÍM, že tlustá nejsem a kdo by měl hubnout jsou oni. 
  Denně dělám věci, které mě naplňují, spím dostatečně douho (7,5h), což je tak jeden z faktů, protože když spíte málo, je to špatně, ale i když spíte moc dlouho, tak je to špatně.
  


You May Also Like

8 komentářů

  1. Krásný článek k zamyšlení. Doufám, že se mi to jednou také podaří jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se za poslední roky naučila hodně. Ale musím uznat, že rozvoj sebe sama se v posledních týdnech nějak zastavil a dost mě to štve, budu se muset něčím nakopnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti to podaří, držím pěsti :)

      Vymazat
  3. naprosto skvělý a dokonalý článek ! :) a s tou snídaní souhlasím.. :) fakt úžasný.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělej článek! :) a skvělý typy,přesně něco takového jsem teď potřebovala :) nejhůř se pracuje s tou sebedůvěrou, teda minimálně mně, ale je fakt, že to strašně pomáhá a funguje :)
    http://lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nejen tobě, sebedůvěra je opravdu zlo, pokud se ji člověk nenaučí ovládat :) a mít sám sebe rád, mít svůj názor.

      Vymazat
  5. Jóga je naprosto skvělá a jsem ráda, že i budu mít příští rok ve škole. Všechno, co jsi napsala, je pravda a i já se snažím podle toho držet. Ale když mě někdo totálně naštve, tak se s ním začnu hádat - jsem drzá, nepříjemná ...

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já bych taky chtěla mít jógu ve škole, já jsem poměrně tvrdohlavá, take se často urážím a díve jsem byla taková stydka, ale nyní si stojím za svým názorem a kolikrát se také v klidu zrovna dvakrat neudržím :D :)

      Vymazat