Kokosové palačinky s malinami

by - června 03, 2017

Krásný den všem💗
Jelikož mě ráno probudily sluneční paprsky a to mi hned zlepšilo celý den, rozhodla jsem se svůj den nastartovat palačinkami. Musím říct, že experiment mi vyšel a proto se s vámi podělím o nejlepší kokosové palačinky, na kterých si pošmákla i mamka.
Potřebujete:
  • 60g špaldové mouky
  • 170ml kokosového mléka
  • 1 vejce
  • lžičku prášku do pečiva
  • špetku soli
  • ovoce
Postup:
  1. Mouku jsem smíchala s práškem do pečiva a solí.
  2. V odměrce jsem si oměřila mléko, přidala žloutek a následně sypkou směs.
  3. Poté jsem si vyšlehala bílek a ten také přidala (těsto je pak po vyšlehaném bílku nadáchanější).
  4.  Smažila jsem na kokosovém oleji, potřela meruňkovou marmeládou a zdobila malinami.

You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypadají skvěle! Joo, s kokosovým mlékem to muselo být fakt dobré ♥ Mě palačinky nikdy nešly, já z nich vždycky udělám takové malé lívanečky, aby se mi na pánvi neroztrhly :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Až budou prázdniny, tak budu muset všechny tyhle tvoje recepty vyzkoušet.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Recept je hodně zajímavej a bože,to vypadá dobře! Teď mám chut na sladký,skvělý :D. Rozhodně to někdy musím vyzkoušet :)
    http://lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat