Malinový dort

by - června 14, 2017

Zdravím všechny u středečního dortíčkování😅
Protože víkend je před námi a pro mě to znamená pečení lahodných letních dobrůtek, tak jsem se rozhodla se s vámi podělit o můj nejoblibenější kousek, který pěču neustále.
Potřebujete:
Na korpus:
  • 3 vejce
  • 3 PL třtinového cukru
  • 3 PL vody
  • 3 PL polohrubé mouky
  • kapka kokosového oleje
  • lžička prášku do pečiva
Na krém:
  • 500g tvarohu
  • 2 zakysané smetany
  • ztužovač
  • med
  • citronové aroma
 Ostatní:
  • jakékoli ovoce
  • dortová forma

Postup:
  1. Vejce vyšleháme s cukrem do pěkny, přidáme vodu, olej, společně s moukou a práškem do pečiva.
  2. Korpus pečeme na 170°C cca 10 minut.
  3. Mezitím si připravíme krém, smícháme tvarohy, smetany a přidáme ztužovač dle návodu, přikápneme aroma a dosladíme rozpuštěným medem.
  4. Krém potíráme na vychladlý korpus a prokládáme ovocem či piškoty namáčené v mandarinkové šťávě nebo kávě.
  5. Nahoru na dort můžete vyšlehat smetanu, dort je nadýchanější, ale záleží na vás.
  6. Zdobíme ovocem.
  7. Dobrou chuť!

You May Also Like

5 komentářů

  1. Ty mi vždycky děláš strašné chutě. Připomíná mi to nepečený dort - piškoty, na to tvaroh, na něj ovoce pak piškoty ... a dát do lednice ztuhnout - , který mi strašně chutná, ale už dlouho jsem ho neudělala.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, je to skoro na stejný způsob, akorat s tím rozdílem, že tady je korpus nebo dva, podle toho, jak chceš dort vysokej :) :D

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře! Já jsem ale na takový věci šíleně levá, takže to radši zkoušet nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak mám s vařením, péct to jo, ale vaření zase není moje silná stránka :D

      Vymazat