Vzpomínky na květen

by - června 11, 2017

Krásnou slunečnou neděli všem💗
Ani nemůžu uvěřit, že právě sedím a píšu tento článek, protože jsem v takovým časovým skluzu, že ani nemůžu uvěřit, že konečně mám takový ten "blogger time" 😆
  Nicméně dneska je 11. června. To jako vážně? Přijde mi, že ten čas teď hrozně rychle letí. No a nesmím zapomenout mrknout do diáře a zhodnotit měsíc květen.
  Květnové dny byly opravdu nabité. Nejen, že byl máj, ale s přítelem jsme měli i pů roku, dále jsem odjížěla na Sázavu, poté do Německa na Medvědí soutězku, čekal mě i výlet na Dlouhé Stráně, nevyhnula jsem se ani dalšímu závodu na 10km, spoustu kamarádek mělo narozeniny, takže to byly samé dárečky a kavárničkování, hodně jsem se opřela do brigády, byla na ohňostrojích, chodila cvičit, vedla jsem cestu pohádkovám lesem a celý měsíc jsem ukončila závěrnou zkouškou a naštěstí úspěšnou z ochrany životního prostředí😁 Takže perný měsíc. Zajímalo by mě, jakpak jste ho trávili vy, rozhodně dejte vědět!!
Jaro patří mezi mé nejoblibenější období a procházky mezi alejí takových rozkvetlých stromů bylo opravdu kouzelné🌸
 Celodenní školní exkurze na Dlouhé stráně se moc povedla, počasí nám přálo a výhled na okolí byl nezapomenutelný. Cesta okolo nádrže byla 1,5 km. Jsem moc ráda, že jsem se tohoto výletu zúčastnila.
 Koncem dubna a začátkem května jsem svůj čas trávila adrenalinově na Bajerově skále. V pravo nahoře ten špunt jsem já. Slaňovala jsem poprvé a páni, to bylo něco.
 Tento měsíc jsem hodně trávila s kamarádkou, se kterou se vídáme vzácně a to se o prázdninách doufám změní. Její narozeniny jsme oslavily odpočinkovým dnem na přehradě a násleným přespáním u sebe. Taky jsme spolu brigádničily a  nesmím zapomenou na nejlepší malinový pohár a palačinky.
 Medvědí soutězku budu ještě dlouho považovat za nějlepší výlet se školou a o prázdninách tam hodlám jet znovu. Neuvěřitelný výlet. Výška byla tak velká, až mě otekly prsty na rukou a ten výšlap to bylo teda pořádný kardio :D S kamarádem to šlo hnedka líp a po boku s Jančou jsme se hrozně nasmáli.
 Touto koláží přináším mišmaš všeho. Moje ségra roste jako z vody, májová pusa, s Honzíkem jsme šli za berušky a vpravo dole ohňostroj, kde jsem byla s kamarádkou omylem :D tím myslím, že jsme jely pozdě večer z kina a najednou ohňostroj, tak jsme se rovnou mrkly.
Sázava. Každoroční květnový výlet, na který se moc moc těším. S Janičkou máme fotku u hradu, dále jsme navštívily klášter a s bráchou zdolaly místní doly.
Loučím se poslední koláží, kde je ukázka pár mých snídaní v měsíci. Neuvěřitelně lahodné palačinky s malinami, vanilková kaše s borůvkami, večeře u Lucky a aktuální fotka po cvičení.

Mějte se krásně a užívejte krásné dny co nejvíc naplno!🌸

You May Also Like

4 komentářů

  1. To je moc hezké zhodnocení měsíce, koukám, žes toho stihla až až na to, že to byl jen 1 měsíc :-D
    Ať vám to s přítelem vydrží a ať máš mnoho nových zážitků, hlavně o těch prázdninách! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se na to tak zpětně koukám a je až neuvěřitelné kolik toho je za 1 měsíc :D Děkuji a snad to o prázdninách klapne :)

      Vymazat
  2. Krásný večer♥
    Mám tři věci, které ti musím říct. První je ta, že máš krásný růžový bomber, který mám taky! A totálně ho miluji. A je strašně zajímavé vidět, že na každé holce vypadá úplně jinak :) Druhou věcí je to, že jsi strašně krásná! Vážně, neznám tolik zrzek, které by se mi líbily, ale ty jsi prostě kouzelná.
    A za třetí- miluji tvůj blog! Sama teď začínám na nové adrese, konečně mám více času (uff, konečně končí škola, už jen brigádka, ale jinak prázdniny), tak projíždím všechny možné blogy a hledám si nové "kamarádky", nebo minimálně holky, které chci sledovat :) A ty rozhodně budeš mezi nimi, protože tvoje články jsou čtivé a fakt se mi to líbí :)
    Měj se, Kerr

    www.fashionprovocatio.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem ku skuske :), ja uz ani neviem, co som v maji robila, len viem, ze toho bolo celkom dost :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat