Priority - šťastný začátek

by - července 21, 2017

Krásný pátek🌺
Juchůů, víkend před námi a já už se nemůžu dočkat! Dneska mám tedy v práci odpolední, takže si na mě vzpomeňte😓Nicméně, také někdy prožíváte chvíle, kdy se vám zastaví čas a vy vlastně přemýšlíte nad věcmi, které vás předtím nenapadly? Jako, že je neuvěřitelné, že písek je neuvěřitelná biliarda malinkatých kamínků, nebo z kolika vlákének se skládá tráva? Pokud ne, tak díky, jsem tu za divňouše...nicméně...

 Uvažovala jsem dlouhou dobu nad věcmi: Proč tu vlastně jsem? Co tu dělám? Co mě baví? Co mě dělá šťasnou? Co je vlatsně náplní mého života? Co mě v životě omezuje? Proč jsem smutná? Co způsobuje stres?
  Vytvořila jsem si  menší rozbor mého já. Ujasnila si, co v životě chci, co potřebuji, co mám ráda, co mě naplňuje. Zjistila, že součástí mého života je tolik nepodstatných věcí, né jen mého života - vlastně nás. 
  Nás všechy obklopuje hromady hezkých stránek, ale pak tu jsou ty špatné a jak už jsem řekla - přestože jsou to maličkosti, tak i takových maličkostí se nakupí nespočetně mnoho a pak z toho vzniká jeden celký chumel negativity, který nás činí nešťastnými. Na první pohled se to zdá nemožné, ale spoustu z nás negativní věci dokážou položit.
  Neúspěchy, pomluvy, negativní myšlení...to všechno je špatné.
  Veškeré věci, co mě dělají nešťasnou jsem se rozhodla vymazat ze života. Ale jak?

Priority
Jednoduše jsem si napsala...sice né na papír, ale v hlavě jsem si uspořádala během několika let to, co je pro mě opradu důležité- to co mě naplňuje. A pak to méně důležité a nakonec to, co mě nezajímá, to co hlodá mé štěstí a působí špatně.
  Čtete správně. Během několika let. 


 Hra na klavír je dobrým příkladem. Pět let jsem hrála na klavír a pak si usmyslela, že je to pitomost a nebaví mě to, že jsem vyrostla, ale po roce mi to tolik chybělo...ta vášeň pro každý tón, uklidňovalo mě to a já se k tomu vrátila, udělala jsem neuvěřitelný pokrok a uvědomila si, že klavír bude vždy jednou z mých priorit.
  
Sport a kvalitní jídlo. Od doby, kdy se o tohle více zajímám jsem dospěla k tomu, že pohyb bude mou doživotní závislostí, stejně jako klavír. 
 Budování sám sebe. Vlastnost, kterou jsem objevila a nehodlám se jí vzdát. Každý máme nějaké ty svoje sny, představy a já vám říkám, že i nemožné lze splnit, protože už jednou jsem to dokázala, tak proč to nezvládnou zase. Věřím sama sobě a chci se věnovat tomu co mě baví, určitým způsobem se rvát navrch a stále se zdokonalovat.
  
 Rodina, přátelé a mazel. Život bez nich si upřímně nedokážu představit. Bez rodičů bych nevznikla a neměla tak velkou podporu jako mi dávají oni. Bez babičky bych se nenaučila tak skvělé dorty a nikdy bych nepoznala ty nejlepší řízky na světě a nebýt dědy, tak se vzdám klavíru. Nebýt přátel, tak nejsem takový blázen a nebrečím smíchy a nebýt mazla (což je přítel😂) tak asi nemám tak červené srdíčko. Zkrátka bez nich to nejsem já.
 Knihy. Bez knih bych nemohla utéct do světa mých oblíbených hrdinů, mít idola ve své knížce a to si nedokážu představit.


Negativity
Názory ostatních. Můžou tvořit někdy i výjmku. Normálně bych názory ostatních rozhodně nepřiřazovala do negativit, ale po zkušenostech, jak jsou někteří hnusní a závistivý a říkají škaredé věci jen proto aby vás dostali na dno- to je síla.
Škola. Pro mě upřímně depresivní místo. Být 8 hodin zavřená, sedět na zadku a mít deprese ze stálého testování, zkoušení představa, že jedete ze školy do kroužku, domů se vrátíte v 8 totálně vyšťavení a ještě víte, že není konec a čeká vás 5 úloh, 2 protokoly a učení na další den je celkem masakr... při představě, že to budu dělat dalších 7 let...uf...třeba bude vysoká jiná, ale to říkali i o střední...
Špatná komunikace. Pokud si s někým vyloženě nesednete, tak to nezkoušejte dál. To je jediná rada, kterou vám přenechám.

Nedůvěra samotného. Asi nejhorší negativum jedince. Pokud si nedůvěřujete, sami se shazujete, tak jste jednoduchým terčem pro ostatní, kteří vás můžou shodit ještě dál. Jediné, co můžete udělat je sebrat se, udělat si vlastní názor, prosadit ho a stát si za ním.

A jaké jsou vaše priority života?



You May Also Like

10 komentářů

  1. Je ksvělý, že jsi si už teď srovnala srovna priority. Já se o to poslední týdny pokouším a stále si tím vším nejsem nijak extra jistá. Každopádně mojí největší prioritou do příštího roku je, abych úspěšně zvládla dokončit bakaláře, to je můj momentálně největší cíl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně napsané a hezké fotky! :)
    Mé priority se taktéž skládají z rodiny, přátel a mazla (u mně to teda je pes :D), a u těch negativních, naprosto souhlasím se špatnou komunikací se prostě nedá nic dělat, když si s někým nesedneš, tak je zbytečné zkoušet to dál :). A škola, ta mě taky stresuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím pejskem mě hrozně pobavilo :D :D jinak děkuji :o))

      Vymazat
  3. Mezi mé priority určitě patří rodina, včetně přítele, cestování, knížky,blogování, snídaně (:D) a mít ke bydlet. Negativa se ve většině případů shodují s tvými :) Super článek.

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě je důležité mít srovnané priority, ale já se na to dívám trochu jinak. Dělám věci, které mě baví. Na všechno se snažím dívat se z té lepší stránky a negativní věci, např. názory ostatních, totálně ignoruju. Školu vůbec nevnímám jako negativum. Samozřejmě že někdy mám dny, kdy je toho nad hlavu a já chci jen zalézt do postele všechno hodit na hlavu někomu jinému, ale ustojím to a jdu dál.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No, úplně jsem mezi negativy čekala školu. Je to na dlouhé povídání, ale celý ten školský sytém je v naší republice špatný. Dětem se do školy chodit nechce, učivo je zastaralé a se žáky se zachází jak se závodními psy "Honem honem, spočítej ty příklady, kdo bude první, je matematický král - a ostatní blbci". Myslím, že docela dobře o tom pojednává tenhle článek, mě osobně hodně otevřel oči → http://ottocopy.cz/jak-se-mstime-na-detech

    Jinak co se priorit týče, já si nechávám dveře otevřené. Naplňuje mě sice hodně věcí, ale často se to mění.
    Z těch negativních věcí bych určitě vybrala školu, názory jiných a bylo by toho mnohem víc, ale tbh moc se mi na to teď myslet nechce..

    Každopádně hodně originální článek, nejspíš si později také něco takového sepíšu, mě osobně tohle hodně pomohla ujasnit "vision board", na kterou jsem dělala návod na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli někdy do budoucna něco takového sepíšeš, tak si to hrozně ráda přečtu :) jinak díky za tip na článek, na ten taky rozhodně mrknu :) s tou školou souhlasím, já uuž jsem si tedy na ten dementní systém u nás zvykla. Kamarádka studuje v zahraničí a to je jiná liga...

      Vymazat
  6. Tolik pozitivity, miluju! :3 taky často přemýšlím nad tím, kdo vlastně jsem. Lidi, se kterými se stýkám, věci co dělám, ty, které si myslím nebo to co říkám? Moje minulost, přítomnost nebo budoucnost? Moje špatné či dobré stránky? Někdy z toho všeho jde hlava kolem
    Ale tohle je podle mě skvělý způsob ujasnit si pár věcí. Pro mě je to rozhodně rodina, kamarádim, štěstí ale hlavně asi přemluvit ty ošklivé hlasy v mé hlavě a vydržet.Ale budu si to muset sepsat, na papíře je všechno lepší :D A miluju ten poslední obrázek :3 ale tvoje fotky jsou taky úžasné!
    A s tou povinnou četbu,zkus ty, co na první pohled nevypadají jako povinná četba :D. Zeptekj se, jestli by jsi si to přečrtla i tak a kdyby jo, máš vyhráno :D a teprve jsi ukončila druhák, to máš ještě času :D
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že je tu další člověk, co nad takovýma věcma uvažuje.
      Uff, jsem si oddechla, jako jdu do třeťáku a všichni mají minimálně 10 knížek, já ani jednu, ale nad vodou mě drží kamarádka, co bude maturovat a ještě nezačala, tak dobrý :D :)

      Vymazat
  7. Zrovnať si priority je veľmi dôležité, ja s tým v poslednom čase dosť bojujem :/

    OdpovědětVymazat