This or this outfit

by - července 25, 2017

Pěkný úterní den všem🌼
Máme tu poslední červencový týden. Konečně. Pro někoho asi šílená zpráva, protože polovina prázdnin za námi. Upřímně...pro mě prázdniny ještě ani nezačaly. Každopádně dnešní den pro mě znamená poslední 4 dny do konce červencové brigády a také 4 dny do odjezdu na tábor s kamarádkou. Už se nemůžu dočkat🌷
  Víkend jsem strávila s Lucy. No a naskytla se příležitost na focení a taky natáčení. Ano, začínám točit na youtube a doufám, že mi to konečně vydrží i nějaký ten rok. Každopádně video na summer outfity můžete omrknout ZDE
  Tento článek je mým snem odjakživa. Postnout na blog dva outfity, s tím, že vy rozhodnete, který bude konečným favoritem.


 Khaki and sexy skirt. 
V prvním outfitu mám na sobě khaki tílko, které mám z Lidlu, jinak hlavní podstatu tvoří dlouhá černá sukně s rozprkem, kterou mám dědičně po mamce. Za což jsem celkem i ráda, že se něco takového vrací do módy, protože v obchodech ji vidím minimálně za 500 kč. Co se týče nohou, tak ty tvoří páskové sandálky z CCC, které mám už několikátým rokem a cenu nevím přesně, ale do té pětistovky to bylo určitě.

Easy pink.
Můj druhý outfit je hezký a přesto jednoduchý. Na sobě mám tílko snad z pravěku. Tuším že naprosto stejné najdete )plně všude do 200 kč. To, co celý outfit oživilo je dlouhá růžová sukně, která je zajímavá svým hnědám šněrovacím opaskem. Tu jsem pořídila ve vietnamském obchodě asi za 399 kč. Je z příjemného materiálu a opravdu kvalitní, protože ji už ve skříni skladuji taky nějaký ten rok. Opět páskové boty, protože ty jsou pro mě zkrátka nejpohodlnější.

Co se týče šperků, tak k prvnímu outfitu bych rozhodně volila stříbro. A k Easy pink bxch zvolila růžová peříčka do uší a kožený náramek, který by se hodil k opasku, bohužel jsem šperky nějak vynechala. Sama mám ráda jednoduchost a spíše jen náušnice.

Tak co? Který outfit podle vás vítězí?
Sexy skirt nebo Easy pink? 😍

You May Also Like

15 komentářů

  1. Jee to jsou super fotky :D Ten první outift je hezčí :) Jde z tebe dobrá energie a jinak určitě ho kup ten rozjasňovač je super :D ale já to vždycky přeženu,že jsu pak jak svítící diskokoule :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o)) jinak připomínáš mi kamarádku, ta si koupila rozjasňovač a hned druhý den v něm měla díru :D vy milovníci :D

      Vymazat
  2. Mně se líbí ten první, každopádně u toho druhého se mi líbí ta sukně, já bych jí jen volila v jiné kombinaci nejspíš :)

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. http://kattiesweetie.simplesite.com/
    Smiem sa spítať kde si kúpila tú čiernu sukňu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeš, každopádně konkrétně takhle je dědičností po mé mamce a má takových 20 let za sebou :D nicméně určitě podobné budou v mnoha obchoďácích :) nebo mrkni na internet :)

      Vymazat
  4. mě se líbí to s tou růžovou sukní

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu nádherné fotky :) nádherný outfit a máš nádhernou postavu ! :) Všechno chválím. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se asi víc líbí ten druhý, i když nemám ráda růžovou. Ale ta první dlouhá sukně se mi nelíbí, nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se víc líbí ten první outfit, ten je krásný :) U toho druhého se mi vůbec nelíbí sukně s tím opaskem, to vůbec není můj styl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě vede ten první :) Každopádně teď jdu kouknout na to video!

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě určitě ten první. Strašně jsme si oblíbila barvu, kterou má to tílko. A černá je klasika.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. nemozem si pomoct, ale mne sa ten opasok v druhom outfite vobec nepaci :D inak ta farba sukne je pekna, ale ten opasok mi pride fakt taky zvlastny. takze za mna urcite vyhrava prvy outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tebou částečně souhlasím. Tu sukni mám doma od 8. třídy, to jsou 4 roky a odhodlala jsem si ji vzít na sebe teprve teď :D ano také kvůli opasku, ale nějak jsem ho překousla a nakonec se mi i zdá, že tu sukni ozvláštňuje :)

      Vymazat