Muffinky s hořkou čokoládou a kokosem

by - března 24, 2017

Krásný páteční den💗
  Poslední dobou jsem si opravdu oblíbila kavárníčkování s kamarády a nebo si jen tak večer přijít unavená ze školy a udělat si hrnek čaje. Po náročném dni mě po večerech honí mlsná a jelikož není čas na nějaké pečení koláčů, bábovek nebo motání štrúdlů, tak mě kamarádka naučila jeden superrychlý a vynikající recept (ano RIP muffiny po 5 minutách byly fuč) a protože jsme muffinky pekly společně, tak mi přišlo jako dobrý nápad nafotit průběh a hodit recept na blog😇
Potřebujete:
  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 3/4 krystalového cukru (nebo třtinový)
  • 2 vejce
  • 1 hrnek mléka
  • 3/4 hrnku oleje (kokosový, slunečnicový...)
  • prášek do pečiva
  • kokos
  • hořká čokoláda (pro odvážnější nutella)

Postup:
  • Nejdříve smícháme všechny sypké ingredience (mouka, cukr, prášek do pečiva).
  • Přidáme vejce, přilijeme olej a mléko.
  • Přidáme zhruba 3PL kokosu.
  • Plníme muffinkové košíčky do poloviny.
  • Posypeme nasekanou čokoládou nebo plníme lžičkou nutelly.
  • Přidáme druhou vrstvu těsta a na povrch nasypeme ještě trošku čokolády a kokos.
  • Pečeme na 180°C zhruba 20 minut.



Dobrou chuť! 💗💗

You May Also Like

9 komentářů

  1. Tak to vypadá dokonale, hnedka zítra je vyzkouším :33 Miluju kokos a koukám, že se ti ani nepřipekl :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští víkend musím udělat novou várku, to s tím kokosem jsme vychytaly no :D :)

      Vymazat
  2. To vypadá úžasně :o :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam. Nejenom že to vypadá dost dobře, ale i jednoduše. Jakože tak jednoduše, že bych to mohla zvládnout i já :D Tak uvidíme, jestli se k tomu někdy dokopu :D
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite, nám to těsto zabralo necely 2 minutky 😀😀 a jsou luxuus příště budu dělat napůl čokoládové s kakaovym práškem :)

      Vymazat
  4. To vypadá tak lákavě. Dostala jsem na to chuť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Muffiny miluji! ♥ Možná proto je tak často peču :-D
    Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková nejrychlejší a nejchutnější mnaminka, mě hrozně baví jak s nima můžu experimentovat :D

      Vymazat