Pale blue and pink

by - března 18, 2017

Zdravím všechny a přeji příjemnou sobotu😍
  Asi budu brečet, protože zítra už je neděle a moje prázdniny se chýlí ke konci. Achjo, vždycky to tak rychle uteče. 
  Do školy se na jednu stranu těším, ale když kouknu do diáře a zjistím, že v úterý mě čekají 4 testy po týdnu volna, ne díky. 
  No měla bych přestat tady vylévat své city. Tyto jarní prázdniny jsem si neskutečně užila. Jaro zbožňuju, hlavně můžu zahodit pryč všechny kozačky, kožichy, čepice rukavice a vyřádit se na tenkých svetřících, teniskách a lehkých budničkách. 
  V dnešním outfitu- vlastně, to je moje premiéra, můj první outfitový článek. měla bych slavit!
  Zkrátka v dnešním outfitu mám na sobě bundičku řekla bych starorůžové barvy, nad kterou se naprosto rozplývám, pořídila jsem si v Primarku asi za 400-500,- což se nedá srovnat s cenami tady. Není to klasický bomber, takhle budnička je hodně teplá, takže i když je ráno 5 stupňů, nezmrznu.
  Bledě modrý svetýrek je můj nový úlovek v H&M 120,- stál pár šlupek ve výprodeji a jsem do něj blázen.
  Ryfle (H&M) 899,-nejsou nijak zvláštní možná jen tím, jak extrémně jsou pohodlné.
  Na nohách mám boty Adidas, které jsem dostala k Vánocům a nosím je úplně nonstop.
  Ve vlasech brýle z An Christine 199,-


 A co vy?
Kdy jste měli prázdniny?
Také jste si je užili naplno? 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Též mi prázdniny končí dnes, je to hrozný ,jak to utíká. Outfit je boží, miluju kombinaci starorůžové a a baby blue barvy, sama jí nosím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla prázdniny asi tak před měsícem. Ve třídě už čekáme na velikonoční. Ta bunda je pěkná, ale já vytáhnu ty svoje, na které se těším.
    Jinak pěkný outfit :)

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestože mi jarní prázdniny končí dnes tak už také netrpělivě očekáváme ty velikonoční 😀😀😀

      Vymazat
  3. Super outfit, super fotky, super všechno prostě :D achjo, miluju starorůžovou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč :D staroruzova <3

      Vymazat