Spring makeup

by - března 21, 2017

 Krásný první jarní den🌸🌸🌸
  Původně měl dneska vyjít sladký receptík, ale zkrátka fantasmagorie prostě Niky miluje jaro, tak musí být článek s jarní tématikou a to se těšte, protože nebude jen jeden. 
  Takže teďka jsem vás vyspoilerovala, co můžete čekat v salším článku a to se budete teprve  oblizovat. 
  Dnes jsem si připravila jarní líčení které jsem btw vymyslela tak před pěti lety když jsem si hrála na kosmetičku s mamkou, ale to je detail, protože to líčení se mi líbí doteď👌😂
  Nedávno jsem vydávala článek 'Míša mě líčí' a ten jsem pojala 'článkovitě'. Dneska jsem se rozhodla přichystat si něco nového a jiného a to formu videa. Snad se zalíbí.




You May Also Like

6 komentářů

  1. Ježíš, ty jsi tak krásná! Úplně mi to líčení k tobě sedne. A ty tulipány, úplně miluju, neznám lepší znak jara, než tulipánky :) moc hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Je boží, jak ti to líčení ladí s kytičkama :3 už aby bylo léto a teplo úplně! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně ti to sluší, to líčení je skvělý a ty fotky taky! :3 :D To líčení není něco, do čeho bych já sama šla ale vždycky takové věci obdivuju na ostatních :D
    Takže jsi nakonec přežila školu, to je dobře :) :D
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já bych se stinama nevyšla z domu přijde mi to moc, ale dneska jsem to tiskla do školy a celkem chvála tak budu riskovat častěji😀😀

      Vymazat
  4. Nikolko, ty jsi nádherná, moc ti to sluší������

    OdpovědětVymazat